PepsiCo: Digital Spec στην Ευρώπη

Η PepsiCo, στο προϊοντικό portfolio της οποίας βρίσκονται οι μάρκες Pepsi, Tropicana και Walkers, προχωρά σε αναθεώρηση του digital ρόστερ εταιρειών της στην Ευρώπη.
Ο κολοσσός ποτών και τροφίμων επιθυμεί να συμπτύξει το ρόστερ, το οποίο αποτελούν εταιρείες που εργάζονται στο digital production, το community management και το data. Ο λόγος γίνεται, μεταξύ άλλων, για τις Jaywing, We Are Social και Abbott Mead Vickers BBDO.
H PepsiCo έχει ζητήσει από τις ενδιαφερόμενες εταιρείες να συμμετάσχουν σε διαγωνισμό για ένα brand, ωστόσο θεωρείται δεδομένο πως όποια προσληφθεί, θα εργαστεί και για μια σειρά από άλλες μάρκες.
Ο κολοσσός ποτών και τροφίμων επιθυμεί να συμπτύξει το ρόστερ, το οποίο αποτελούν εταιρείες που εργάζονται στο digital production, το community management και το data. Ο λόγος γίνεται, μεταξύ άλλων, για τις Jaywing, We Are Social και Abbott Mead Vickers BBDO.
H PepsiCo έχει ζητήσει από τις ενδιαφερόμενες εταιρείες να συμμετάσχουν σε διαγωνισμό για ένα brand, ωστόσο θεωρείται δεδομένο πως όποια προσληφθεί, θα εργαστεί και για μια σειρά από άλλες μάρκες.