PayPal: Εστιάζει στο παγκόσμιο ηλεκτρονικό εμπόριο

Η PayPal συγκεντρώνει τις επιχειρηματικές της υπηρεσίες στην πλατφόρμα
PayPal Open, ενοποιώντας brands όπως το Braintree και το Hyperwallet,
για να δημιουργήσει ένα οικοσύστημα πληρωμών για επιχειρήσεις. Η εταιρεία
ανακοίνωσε μια εκτεταμένη συνεργασία με τη Verifone, για να ενισχύσει
περαιτέρω τη θέση της στο παγκόσμιο ηλεκτρονικό εμπόριο. Το πλάνο
είναι να πάρει τον τίτλο του "commerce enabler" με την απόκτηση της νέας
πλατφόρμας και την εκτεταμένη συνεργασία.
Τα καθαρά έσοδα της PayPal αυξήθηκαν 4% από έτος σε έτος το δ΄ τρίμηνο του 2024. Η PayPal είπε ότι θα συνεχίσει να δημιουργεί διαφημιστικές και επιχειρηματικές καμπάνιες για την εξοικείωση των καταναλωτών. Το να γίνει μια παγκόσμια δύναμη του ηλεκτρονικού εμπορίου δεν θα είναι εύκολο, καθώς η εταιρεία αντιμετωπίζει το Apple Pay, το Google Pay, το Shopify και πολλούς άλλους βασικούς ανταγωνιστές. Ωστόσο, πραγματοποιεί ένα rebranding που θα αντικατοπτρίζει ολόκληρο το εύρος των δυνατοτήτων της PayPal. Το branding and marketing θα ξεκινήσουν τον Απρίλιο, όταν η PayPal θα αποσύρει τις παλαιού τύπου επωνυμίες από τις εξαγορές και θα τις ενσωματώσει σε μία επωνυμία - καθιστώντας σαφές και ευκολότερο για τους εμπόρους να αναγνωρίζουν και να χρησιμοποιούν προϊόντα. Ενώ οι λύσεις είναι διαθέσιμες μεμονωμένα σήμερα, η εταιρεία έχει ξεκινήσει την τεχνική διαδικασία ενσωμάτωσής τους. Οι έμποροι θα έχουν ένα σημείο εισόδου στην πλατφόρμα για πρόσβαση στο πλήρες σύστημα λύσεων PayPal, που αναμένεται να είναι διαθέσιμο από τα τέλη του 2025 έως τις αρχές του 2026.
Τα καθαρά έσοδα της PayPal αυξήθηκαν 4% από έτος σε έτος το δ΄ τρίμηνο του 2024. Η PayPal είπε ότι θα συνεχίσει να δημιουργεί διαφημιστικές και επιχειρηματικές καμπάνιες για την εξοικείωση των καταναλωτών. Το να γίνει μια παγκόσμια δύναμη του ηλεκτρονικού εμπορίου δεν θα είναι εύκολο, καθώς η εταιρεία αντιμετωπίζει το Apple Pay, το Google Pay, το Shopify και πολλούς άλλους βασικούς ανταγωνιστές. Ωστόσο, πραγματοποιεί ένα rebranding που θα αντικατοπτρίζει ολόκληρο το εύρος των δυνατοτήτων της PayPal. Το branding and marketing θα ξεκινήσουν τον Απρίλιο, όταν η PayPal θα αποσύρει τις παλαιού τύπου επωνυμίες από τις εξαγορές και θα τις ενσωματώσει σε μία επωνυμία - καθιστώντας σαφές και ευκολότερο για τους εμπόρους να αναγνωρίζουν και να χρησιμοποιούν προϊόντα. Ενώ οι λύσεις είναι διαθέσιμες μεμονωμένα σήμερα, η εταιρεία έχει ξεκινήσει την τεχνική διαδικασία ενσωμάτωσής τους. Οι έμποροι θα έχουν ένα σημείο εισόδου στην πλατφόρμα για πρόσβαση στο πλήρες σύστημα λύσεων PayPal, που αναμένεται να είναι διαθέσιμο από τα τέλη του 2025 έως τις αρχές του 2026.