To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Pandora: Ενοποιεί τα media παγκοσμίως στην Dentsu

Pandora: Ενοποιεί τα media παγκοσμίως στην Dentsu
Η Pandora ενοποιεί τον παγκόσμιο media λογαριασμό της με την dentsu. Το δίκτυο θα χειρίζεται πλέον το media planning and buying για τη μάρκα κοσμημάτων σε 36 αγορές, μεταξύ άλλων στο Ηνωμένο Βασίλειο, τις ΗΠΑ, την Ιταλία και τη Γαλλία. Η Dentsu ξεκίνησε να συνεργάζεται με την Pandora το 2016. Το δίκτυο θα λειτουργεί πλέον ως παγκόσμιος media συνεργάτης της Pandora για τα επόμενα δύο χρόνια.

Καθ' όλη την διάρκεια της συνεργασίας της, η dentsu έχει δημιουργήσει ένα εξατομικευμένο μοντέλο λειτουργίας, το Pandora Experience Lab, το οποίο έχει ενσωματωμένα media, μάρκετινγκ απόδοσης, CRM και δημιουργικό. Στο πλαίσιο αυτής της πρότασης, η dentsu έχει δημιουργήσει ένα Global Performance Studio επικεντρωμένο στα social και τo search. Tο συνολικό offering της Dentsu αποτελείται από προσωπικό, δυνατότητες και τεχνολογία από τις μάρκες Carat, iProspect, Merkle και Tag. O Sylvain Valeix, επικεφαλής του Pandora Experience Lab, είπε ότι το Lab έχει σχεδιαστεί για να «οδηγήσει μια κουλτούρα καινοτομίας και πειραματισμού, αξιοποιώντας το πλήρες δυναμικό των media ως μοχλός για την ανάπτυξη και τον αντίκτυπο της επωνυμίας». Ο vice-president, paid media and performance marketing, Dennis Pedersen, της Pandora, πρόσθεσε: «Η προθυμία της dentsu να επανεξετάσει καινοτόμα τον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζουμε την πελατοκεντρικότητα, ήταν ανεκτίμητη για τη μεταμόρφωση της Pandora τα τελευταία χρόνια».
TAGS: Pandora