Παγκόσμιο δημιουργικό spec για το Powerade

Σε αναζήτηση παγκόσμιας διαφημιστικής συνεργάτιδας βρίσκεται το brand ενεργειακού ποτού Powerade, το οποίο ανήκει στην Coca Cola.
Η διαδικασία αναθεώρησης "τρέχει" από τις Ηνωμένες Πολιτείες, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως η μάρκα δεν διαθέτει σταθερή παγκόσμια συνεργασία για τις δημιουργικές του επιχειρήσεις.
Τον περσινό Οκτώβριο, το Powerade λάνσαρε διαφημίσεις, που δημιουργήθηκαν από τη Wieden & Kennedy και παρουσίαζαν νεαρούς αθλητές να αξιοποιούν σχόλια άλλων ανθρώπων σαν κίνητρα.
Στο μεταξύ, σύμφωνα με τελευταία στοιχεία της FMCG data εταιρείας IRI, οι πωλήσεις του Powerade στο Ηνωμένο Βασίλειο μειώθηκαν κατά 30% για τη χρονιά που προηγήθηκε του Μαρτίου του 2016. Εκπρόσωπος της μητρικής εταιρείας αρκέστηκε να σχολιάσει, σε ότι αφορά την είδηση για την αναθεώρηση πως... "δεν έχουμε να πούμε πράγματα για παγκόσμιες συνεργασίες τη δεδομένη στιγμή".
Η διαδικασία αναθεώρησης "τρέχει" από τις Ηνωμένες Πολιτείες, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως η μάρκα δεν διαθέτει σταθερή παγκόσμια συνεργασία για τις δημιουργικές του επιχειρήσεις.
Τον περσινό Οκτώβριο, το Powerade λάνσαρε διαφημίσεις, που δημιουργήθηκαν από τη Wieden & Kennedy και παρουσίαζαν νεαρούς αθλητές να αξιοποιούν σχόλια άλλων ανθρώπων σαν κίνητρα.
Στο μεταξύ, σύμφωνα με τελευταία στοιχεία της FMCG data εταιρείας IRI, οι πωλήσεις του Powerade στο Ηνωμένο Βασίλειο μειώθηκαν κατά 30% για τη χρονιά που προηγήθηκε του Μαρτίου του 2016. Εκπρόσωπος της μητρικής εταιρείας αρκέστηκε να σχολιάσει, σε ότι αφορά την είδηση για την αναθεώρηση πως... "δεν έχουμε να πούμε πράγματα για παγκόσμιες συνεργασίες τη δεδομένη στιγμή".