Παγκόσμια καμπάνια της Chevrolet
Παγκόσμια καμπάνια της ChevroletΗ μάρκα αυτοκινήτων που ανήκει στη General Motors, θέλει να αναδείξει την παρουσία της στη φανέλα του βρετανικού συλλόγου, μέσω ενός διαφημιστικού σποτ διάρκειας 60 δευτερολέπτων, το οποίο παρουσιάζει τις αλλαγές στις εμφανίσεις που φορούσαν οι παίκτες της United από την ίδρυσή της, το 1878, μέχρι και σήμερα.
Η διαφήμιση «ντύνεται» μουσικά από το εμβατήριο «Glory, Glory Man United», ενώ εμφανίζονται άσοι του παρελθόντος (Sir Bobby Charlton, Dennis Law) και του παρόντος (Wayne Rooney και Robin van Persie). Το σποτ κλείνει με το tagline «What Do You #PlayFor?», που καλεί τους fans να επισκεφτούν το microsite ChevroletFC.com και να δημιουργήσουν μια viral εικόνα τους, φορώντας την εμφάνιση της ομάδας.
«Η παρουσία μας στη νέα φανέλα της ομάδας, είναι μια στιγμή που περίμεναν τόσο οι 659 εκατομμύρια fans της United σε όλο τον κόσμο, όσο και το brand Chevrolet. Από την αρχή της σχέσης μας με τη Manchester πριν από δυο και πλέον χρόνια, θέλαμε να φέρουμε τον κόσμο πιο κοντά στο παιχνίδι» τόνισε ο global chief marketing officer της Chevrolet, Tim Mahoney.