Παγκόσμια αναθεώρηση από το PlayStation

Σε αναθεώρηση του παγκόσμιου διαφημιστικού λογαριασμού του PlayStation προχωρά η Sony. Αξίζει να σημειωθεί πως στη διαδικασία δεν συμμετέχει η BBH, που χειρίζεται το λογαριασμό για πάνω από 5 χρόνια, ενώ, σύμφωνα με το Adweek, δεν πρόκειται να προκύψει ένας τελικός νικητής αλλά ένα roster των εταιρειών.
Αναλυτικότερα, οι άνθρωποι του PlayStation φαίνεται πως έχουν αποφασίσει να δημιουργήσουν ένα roster 3-4 εταιρειών, που θα αναλάβει την επικοινωνιακή υποστήριξη της κονσόλας σε όλο τον κόσμο. Οι εταιρείες αυτές θα προκύψουν από τη διαδικασία που «τρέχει» και καθεμιά από αυτές θα αναλάβει κάποια ανεξάρτητα projects. Παράλληλα, θα καλούνται να συμμετάσχουν σε pitch, όπου θα «ανταγωνίζονται» με-
ταξύ τους για περίπου 6 μεγάλες καμπάνιες κατά τη διάρκεια του χρόνου.
Σύμφωνα με το adweek, για τη συμμετοχή τους σε αυτά τα pitch, όλες οι εταιρείες του νέου αυτού roster
θα αποζημιώνονται καταλλήλως.Υπεύθυνη για τη διεξαγωγή του spec είναι η εταιρεία R3.
Αναλυτικότερα, οι άνθρωποι του PlayStation φαίνεται πως έχουν αποφασίσει να δημιουργήσουν ένα roster 3-4 εταιρειών, που θα αναλάβει την επικοινωνιακή υποστήριξη της κονσόλας σε όλο τον κόσμο. Οι εταιρείες αυτές θα προκύψουν από τη διαδικασία που «τρέχει» και καθεμιά από αυτές θα αναλάβει κάποια ανεξάρτητα projects. Παράλληλα, θα καλούνται να συμμετάσχουν σε pitch, όπου θα «ανταγωνίζονται» με-
ταξύ τους για περίπου 6 μεγάλες καμπάνιες κατά τη διάρκεια του χρόνου.
Σύμφωνα με το adweek, για τη συμμετοχή τους σε αυτά τα pitch, όλες οι εταιρείες του νέου αυτού roster
θα αποζημιώνονται καταλλήλως.Υπεύθυνη για τη διεξαγωγή του spec είναι η εταιρεία R3.