Προς διαχωρισμό η ZenithOptimedia
Ορατό είναι το ενδεχόμενο διαχωρισμού της ZenithOptimedia στις εταιρείες που τη δημιούργησαν (Zenith Media και Optimedia), σύμφωνα με δημοσίευμα του mediaweek.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟρατό είναι το ενδεχόμενο διαχωρισμού της ZenithOptimedia στις εταιρείες που τη δημιούργησαν (Zenith Media και Optimedia), σύμφωνα με δημοσίευμα του mediaweek.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΒελτιωμένη ήταν η νέα πρόβλεψη της Zenith Optimedia για την πορεία της παγκόσμιας διαφημιστικής δαπάνης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη διατήρηση της OMD International αποφάσισε η EasyJet για το χειρισμό του, ύψους 25 εκατομμυρίων λιρών, πανευρωπαϊκού media planning-buying λογαριασμού της, μετά τη διεξαγωγή ενός pitch που κράτησε ένα περίπου χρόνο, με την παράλληλη συμμετοχή των Carat
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα σχέδιά της να προωθήσει δυο νέα τοπικά συμβούλια σε Ουγγαρία και Σκανδιναβία αποκάλυψε η Mobile Marketing Association (MMA).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην ενίσχυση της παγκόσμιας ομάδας Μarketing προχώρησε η Unilever, σε μια προσπάθεια να βελτιώσει τα οφέλη της από την ετήσια δαπάνη της τάξης των 4,7 δισεκατομμυρίων λιρών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤέσσερις μήνες μετά τις κατηγορίες που δέχτηκε για την εξαπάτηση των επενδυτών της, η επενδυτική τράπεζα Goldman Sachs προώθησε μια παγκόσμια διαφημιστική καμπάνια, προκειμένου να διορθώσει την εικόνα της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην Grey επέλεξε τελικά η GlaxoSmithKline για το χειρισμό του παγκόσμιου διαφημιστικού λογαριασμού του brand ανακούφισης πόνου Panadol, η αξία του οποίου εκτιμάται στα 100 εκατ. δολάρια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια σειρά από ανακατατάξεις στο management διαφόρων Brands του McCann Worldgroup ανακοίνωσε ο CEO Nick Brien, μέσα στις οποίες περιλαμβάνεται και η πρόσληψη του Marc Landberg για την κάλυψη της θέσης του CEO της MRM Worldwide, μετά την αποχώρηση του Reuben Hendell.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤον Chief Executive της Euro RSCG Netherlands, Sander Volten, αποφάσισε να προωθήσει η Euro RSCG στο νεοδημιουργηθέντα ρόλο του Managing Director of Digital για την ευρωπαϊκή περιφέρεια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε ματαίωση καμπάνιας που είχε πρωταγωνιστή τον Άγγλο ποδοσφαιριστή και brand ambassador Wayne Rooney προχώρησε η Coca-Cola, με αφορμή τα πρόσφατα δημοσιεύματα σχετικά με την προσωπική ζωή του διεθνούς επιθετικού της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην πρόσληψη της Santo προχώρησε η Diesel για το χειρισμό του παγκόσμιου διαφημιστικού της λογαριασμού, έπειτα από τη διεξαγωγή pitch, στην τελική φάση του οποίου συμμετείχε και η Saatchi&Saatchi.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ HTC Corporation προχώρησε σε μια σειρά καίριων προαγωγών και σύστασης νέων διοικητικών θέσεων, με στόχο την οικοδόμηση μια ισχυρής βάσης για μελλοντική ανάπτυξη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory