Στην Euro RSCG και τα Durex, Scholl
Τους δημιουργικούς λογαριασμούς των Durex και Scholl, brands που εντάχθηκαν πρόσφατα στο portfolio της Reckitt Benckiser, απέκτησε η Euro RSCG, μέλος του ομίλου Havas.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤους δημιουργικούς λογαριασμούς των Durex και Scholl, brands που εντάχθηκαν πρόσφατα στο portfolio της Reckitt Benckiser, απέκτησε η Euro RSCG, μέλος του ομίλου Havas.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην πρόσληψη του Marketing Director της SSL, Volker Sydow, προχώρησε η Reckitt Benckiser (RB), προκειμένου να ηγηθεί της προσπάθειας ενσωμάτωσης και ανάπτυξης των νεοαποκτηθέντων brands Durex και Scholl.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην Adam & Eve αποφάσισε να προσθέσει στο πανευρωπαϊκό ψηφιακό διαφημιστικό της roster η Sony Computer Entertainment Europe, έπειτα από τη διεξαγωγή pitch στο οποίο συμμετείχαν άλλες δυο εταιρείες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέλος της Unilever αποτελεί πλέον η πρώην Coca-Cola GB Marketing Director, Cathryn Sleight, προκειμένου να καλύψει τη θέση της Global Vice President του τμήματος Marketing.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Crispin Porter+Bogusky ανέλαβε το χειρισμό του παγκόσμιου δημιουργικού λογαριασμού του brand σοκολάτας Milka, έπειτα από pitch που πραγματοποίησε η μητρική εταιρεία Kraft Foods και στο οποίο συμμετείχε η Ogilvy & Mather, μαζί με άλλες 2 εταιρείες που δεν έγιναν γνωστές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤον Τop Creative και βετεράνο της εταιρείας, Andrew Keller, αποφάσισε να εμπιστευτεί η Crispin Porter & Bogusky (CP+B) για τη θέση του CEO.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέλος της Y&R έγινε η Sandy Thompson για να καλύψει τη θέση της Global Planning Director, προερχόμενη από τη Saatchi & Saatchi, στην οποία εργάστηκε για 15 χρόνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην πρόσληψη του Matt Gierhart προχώρησε η brand activation division της Ogilvy Group, OgilvyAction, για να καλύψει τη νεοδημιουργηθείσα θέση του Head of Social.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜερικούς μήνες μετά την αποχώρησή του από την MDC Partners και τον τερματισμό μιας 20χρονης καριέρας στο χώρο της διαφήμισης, που τον έκανε διάσημο, ο Alex Bogusky φαίνεται να βρήκε τη νέα επαγγελματική του ενασχόληση, αυτή του καταναλωτικού συνηγόρου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤις πληροφορίες που την ήθελαν να προχωράει σε διαχωρισμό της, στις εταιρείες που την συνέθεσαν το 2003 (Zenith Media και Optimedia), επιβεβαίωσε η ZenithOptimedia.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη διατήρηση της ZenithOptimedia για το χειρισμό του, ύψους 285 εκατομμυρίων λιρών, παγκόσμιου media λογαριασμού της προχώρησε η γαλλική φαρμακευτική εταιρεία Sanofi-Aventis
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην πρόσληψη του Max-Philipp Deitmer για την κάλυψη της θέσης Head of Digital Analytics EMEA προχώρησε η MediaCom.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory