Ευρωπαϊκή ενίσχυση για τη Hay Group
Την παρουσία της στην Νοτιοανατολική Ευρώπη με τη δημιουργία νέας ενιαίας επιχειρηματικής μονάδας για την εξυπηρέτηση της περιοχής, ενισχύει η Hay Group.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην παρουσία της στην Νοτιοανατολική Ευρώπη με τη δημιουργία νέας ενιαίας επιχειρηματικής μονάδας για την εξυπηρέτηση της περιοχής, ενισχύει η Hay Group.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Wieden + Kennedy ήταν η εταιρεία που κυριάρχησε στον διαγωνισμό «Ads Worth Spreading» της TED, καθώς μέτρησε 3 videos συνολικά στο Top-10.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαράταση μέχρι τις 15 Μαρτίου έδωσε η Οργανωτική Επιτροπή του AdPrint Festival σε όσους επιθυμούν να δηλώσουν συμμετοχή στο διαγωνισμό για την ανάδειξη των αξιών του print σε παγκόσμιο επίπεδο, με βάση τις τελευταίες τάσεις που επικρατούν στα print media και το print advertising.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη νέα παγκόσμια θεματική της καμπάνια «Legends», που φέρει το κεντρικό μήμυμα «Οpen your World» παρουσίασε η Heineken.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤον τίτλο του «Πρεσβευτή» της Turkish Airlines έλαβε ο γνωστός αθλητής μπάσκετ Κόμπε Μπράιαντ, ο οποίος θα αποτελεί το «πρόσωπο» της εταιρείας για τα επόμενα 2 χρόνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι Βρετανικές εταιρείες ήταν οι μεγάλες κερδισμένες των φετινών IMC European Awards με 27 βραβεία και Grand Prix, ενώ ακολούθησαν εταιρείες από Βέλγιο, Ιταλία, Ολλανδία, Ιρλανδία, Ισπανία, Τσεχία και Γερμανία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠοιά διαφημιστικά spots, από τα 52 συνολικά, ξεχώρισαν στο φετινό Super Bowl, που πραγματοποιήθηκε στο Τέξας των ΗΠΑ; Ποιοί ήταν οι διαφημιζόμενοι που εμφανίστηκαν για πρώτη φορά στη διοργάνωση;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε αναθεώρηση των πανευρωπαϊκών διαφημιστικών της συνεργασιών, με στόχο τη δημιουργία ενός νέου roster εταιρειών, που θα συμμετέχουν σε pitches για διάφορα projects, μαζί με τη βασική συνεργάτιδα DDB, αποφάσισε να προχωρήσει η Volkswagen.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρελθόν από τη θέση του Chief Executive της McCann Worldgroup EMEA, αλλά κι αυτή του Chairman της McCann UK, πρέπει να θεωρείται ο Brett Gosper.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην πρόσληψη του Tim Isaac για τη θέση του νέου Global Marketing Director ανακοίνωσε η TNS, μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες ερευνών του κόσμου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη συνεργασία της με τη Levi Strauss & Co διεύρυνε η OMD, καθώς ανέλαβε το χειρισμό του, ύψους 70 εκατ. λιρών, παγκόσμιου media planning and buying λογαριασμού της εταιρείας fashion ένδυσης, έπειτα από τη διεξαγωγή pitch που κράτησε 5 μήνες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε αναζήτηση της εταιρείας που θα δημιουργήσει την πανευρωπαϊκή διαφημιστική καμπάνια του brand Viagra βρίσκεται η Pfizer.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory