
Havas: Τόπο στα νιάτα, λέει ο V. Bollore
Ο chairman του ομίλου Havas, Vincente Bollore τόνισε, στη διάρκεια συνεδρίου των μετόχων, πως επιθυμεί να τον αντικαταστήσει ο γιός του, Yannick.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ chairman του ομίλου Havas, Vincente Bollore τόνισε, στη διάρκεια συνεδρίου των μετόχων, πως επιθυμεί να τον αντικαταστήσει ο γιός του, Yannick.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι τρεις οργανισμοί, που δραστηριοποιούνται στον τομέα του PR, ανακοίνωσαν την έναρξη στρατηγικής συνεργασίας, για το λανσάρισμα πρωτοβουλιών και διαφόρων events.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρόσκληση στους ενδιαφερόμενους, ώστε να υποβάλουν τις συμμετοχές τους στα 2013 IMC European Awards, απηύθυναν οι EACA και IMCC.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ μεγαλύτερος ιδιοκτήτης media διεθνώς, με έσοδα που είναι κατά 39% υψηλότερα από αυτά του πιο κοντινού ανταγωνιστή, είναι η Google, σύμφωνα με την έκθεση Top Thirty Global Media Owners της ZenithOptimedia.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤον ρόλο του Brand Ambassador της Volkswagen ανέλαβε, με τη συμβολή της MediaCom Sport, ο «θρύλος» του παγκόσμιου ποδοσφαίρου, Πελέ, ενόψει του Παγκοσμίου Κυπέλλου του 2014 που θα πραγματοποιηθεί στη Βραζιλία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο IAB Europe ανακοίνωσε τη shortlist των ΜΙΧΧ Awards Europe 2013, η οποία προέκυψε μέσα από 234, συνολικά, συμμετοχές από 24 χώρες της Ευρώπης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ P&G αποφάσισε να βάλει τέλος στην 80χρονη συνεργασία του brand με τη BBDO, μετακινώντας τον παγκόσμιο διαφημιστικό λογαριασμό στη Grey Group.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ θόρυβος που δημιουργήθηκε στα social media, υποχρεώνει την εταιρεία να προχωρήσει στην απόσυρση της πρόφατης τηλεοπτικής της διαφήμισης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ διάσημος entertainer will.i.am επιλέχθηκε για να παραλάβει το φετινό Honorary CLIO Award, στη διάρκεια της φετινής Τελετής Απονομής των CLIO Awards.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα νέο τηλεοπτικό σποτ, με τίτλο «Baby & Me» «τρέχει» απο τις 21 Απριλίου η Danone για το brand νερού Evian.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕτήσια αύξηση 3,2% παρουσίασε η παγκόσμια διαφημιστική δαπάνη το 2012, φτάνοντας στα 557 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με έκθεση της Nielsen.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα χρόνο περίπου μετά το διαφημιστικό της «διαζύγιό» της με το Facebook, η General Motors επανέρχεται στο social networking site.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory