
Pinterest: Πάνω από τις εκτιμήσεις τα αποτελέσματα το δ' τρίμηνο
Τα έσοδα για το τέταρτο τρίμηνο αυξήθηκαν κατά 18% σε ετήσια βάση, ενώ τα καθαρά κέρδη ήταν 1,85 δισ. δολάρια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα έσοδα για το τέταρτο τρίμηνο αυξήθηκαν κατά 18% σε ετήσια βάση, ενώ τα καθαρά κέρδη ήταν 1,85 δισ. δολάρια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα καθαρά κέρδη σχεδόν διπλασιάστηκαν στα 20 δισ. δολάρια από 10,6 δισ. δολάρια έναν χρόνο νωρίτερα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕν όψει της συγχώνευσης με την IPG
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔημοσίευσε κέρδη ανά μετοχή 1,86 δολάρια με έσοδα 187,7 δισ. δολάρια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ επίσημη ημερομηνία κυκλοφορίας έχει προγραμματιστεί για τις 13 Φεβρουαρίου 2025.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑντικαθιστά τον Michael Komasinski
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι πωλήσεις smartphones στην Κίνα αυξήθηκαν κατά 37% το 2024.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ταχέως αναπτυσσόμενο commerce media agency
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΙσχυρές επιδόσεις σε media, precision marketing και PR
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμφωνα με το Bloomberg, στο δ’ τρίμηνο οι πωλήσεις της Pfizer ανήλθαν σε 17,8 δισ. δολάρια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον απόηχο της ενεργοποίησης των νέων δασμών της κυβέρνησης Τραμπ σε εισαγωγές κινεζικών προϊόντων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον Marcel Marcondes το βραβείο της WFA
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory