P&G: Βάρος στη δειγματοληψία
P&G: Βάρος στη δειγματοληψίαΈνας από τους μεγαλύτερους διαφημιζόμενους στον κόσμο, η P&G προχώρησε σε συρρίκνωση της διαφημιστικής της δαπάνης για ένα μικρό χρονικό διάστημα, ωστόσο τώρα φαίνεται να επιδιώκει να αυξήσει την επένδυση στη δειγματοληψία, ξεκινώντας από την αγορά των ΗΠΑ.
Ο Chairman και CEO της εταιρείας, AG Lafley αποκαλεί τη δειγματοληψία σαν «σημείο εισόδου στην αγορά» (ή POME σύμφωνα με την εσωτερική ορολογία της P&G). Και σύμφωνα με όσα τόνισε στην ετήσια συνεδρίαση των επενδυτών πριν από μερικές ημέρες, η Gillette θα ξεκινήσει την προσπάθεια αποστολής σε κάθε αρσενικό καταναλωτή των ΗΠΑ μια νέα Fusion ProGlide Razor,όταν συμπληρώσει τα 18α γενέθλιά του, στο πλαίσιο αύξησης του ενδιαφέροντος για το marketing. Η POME αναμένεται να εφαρμοστεί και στα μικρά, αλλά υπαρκτά, ποσοστά ανθρώπων που έχουν δοκιμάσει τα δημοφιλή Brands της εταιρείας.
Χαρακτηριστική περίπτωση είναι το Swiffer, που παρά το γεγονός πως βρίσκεται στην αγορά για 15 χρόνια και καταγράφει ετήσιες πωλήσεις 1 δις. δολαρίων, έχει βρει εφαρμογή μόλις στο 10% των καταναλωτών των ΗΠΑ.
Πέρα από τη δειγματοληψία πάντως, η P&G εξακολουθεί να μεταφέρει δαπάνη στα λιγότερο ακριβά ψηφιακά μέσα, σύμφωνα με τον Global Brand Officer Marc Pritchard, χρησιμοποιώντας παράλληλα ένα ιδιόκτητο σύστημα programmatic buying. Την ίδια στιγμή, ενδιαφέρεται να δημιουργήσει λιγότερες, αλλά περισσότερο αποτελεσματικές τηλεοπτικές και έντυπες διαφημίσεις, στο πλαίσιο συρρίκνωσης της δαπάνης.