Omnicom: Περικοπές 3.000 θέσεων εργασίας το 2024
![Omnicom: Περικοπές 3.000 θέσεων εργασίας το 2024](https://www.advertising.gr/uploads/images/127484/omnicom-perikopes-3.000-theseon-ergasias-to-2024-medet.jpg?lm=7e5421ac2fe6d7101f00ef64b65f7b0b)
Ο παγκόσμιος όμιλος επικοινωνίας, Omnicom έκοψε περίπου
3.000 ρόλους καθ' όλην τη διάρκεια του 2024 εν όψει της συγχώνευσής του με την IPG, η οποία
πολλοί αναμένουν ότι θα οδηγήσει σε περαιτέρω περικοπές.
Τα στοιχεία, που
υπολογίστηκαν
από το Campaign,
υποδηλώνουν
ότι ο παγκόσμιος
αριθμός προσωπικού της Omnicom
μειώθηκε από περίπου 77.900
που ήταν τον Ιανουάριο του 2024,
στους 74,900 στις 31 Δεκεμβρίου
2024. Τα στοιχεία που είναι διαθέσιμα στην τελευταία ετήσια
έκθεση της εταιρείας, σημαίνουν
ότι ο όμιλος μείωσε τον συνολικό
αριθμό εργαζομένων του για πρώτη φορά από την κορύφωση της
πανδημίας Covid-19 το 2020. Στα
αποτελέσματα του δ’ τριμήνου
η Omnicom ανέφερε κέρδη 600
εκατ. λιρών μετά την απόκτηση
της IPG με τις 266 εκατ. λίρες να
προέρχονται από τις περικοπές.
Οι περικοπές θέσεων εργασίας της Omnicom συμβαδίζουν με τον κλάδο συνολικά, με την παγκόσμια κρίση κόστους ζωής και τον επίμονο πληθωρισμό να οδηγούν σε σημαντικές περικοπές τόσο στον όμιλο WPP (3.000 απώλειες το πρώτο εξάμηνο του 2024) όσο και στον IPG (2.300 το τρίτο τρίμηνο 2024). Αντιθέτως, η Publicis Groupe κατάφερε να μειώσει την πτωτική τάση προσθέτοντας σχεδόν 5.000 νέες θέσεις το 2024, εν μέρει μέσω εξαγορών.
Οι περικοπές θέσεων εργασίας της Omnicom συμβαδίζουν με τον κλάδο συνολικά, με την παγκόσμια κρίση κόστους ζωής και τον επίμονο πληθωρισμό να οδηγούν σε σημαντικές περικοπές τόσο στον όμιλο WPP (3.000 απώλειες το πρώτο εξάμηνο του 2024) όσο και στον IPG (2.300 το τρίτο τρίμηνο 2024). Αντιθέτως, η Publicis Groupe κατάφερε να μειώσει την πτωτική τάση προσθέτοντας σχεδόν 5.000 νέες θέσεις το 2024, εν μέρει μέσω εξαγορών.