Omnicom: Λανσάρει νέο online commerce και retail agency

Ο όμιλος Omnicom λανσάρει
online commerce και retail
agency στις ΗΠΑ μετά την πρόσληψη του Frank Kochenash
νωρίτερα φέτος στη θέση του
CEO of ecommerce. Το unit βασίζεται στην ecommerce πρακτική
Transact του Omnicom Media
Group (OMG), που λανσαρίστηκε
για πρώτη φορά στην Ευρώπη
το 2018, για να παρέχει συμβουλές σε brands που επιθυμούν
να προχωρήσουν τις πωλήσεις
τους στο διαδίκτυο.
Η Transact λανσαρίστηκε στη ΜΕΝΑ το 2019 και στη Λατινική Αμερική και την Ασία το 2020. Η Transact παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες ηλεκτρονικού εμπορίου σε πλατφόρμες όπως οι Amazon, Instacart, Kroger και Walmart Connect. Τα εργαλεία και τα δεδομένα της Transact τροφοδοτούνται από το OmniCommerce, ένα unit στο λειτουργικό σύστημα Omni της Omnicom.
Ο Kochenash διορίστηκε διευθύνων σύμβουλος της Transact. Έγινε μέλος της Omnicom τον Μάρτιο μετά από τέσσερα χρόνια επικεφαλής της Wunderman Thompson Commerce στις ΗΠΑ. Προηγουμένως ήταν Global Commerce Lead για το δημιουργικό agency Possible και κατείχε senior ρόλους στις Commerce Hub, Mercent, Razorfish και Amazon.
Η Transact λανσαρίστηκε στη ΜΕΝΑ το 2019 και στη Λατινική Αμερική και την Ασία το 2020. Η Transact παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες ηλεκτρονικού εμπορίου σε πλατφόρμες όπως οι Amazon, Instacart, Kroger και Walmart Connect. Τα εργαλεία και τα δεδομένα της Transact τροφοδοτούνται από το OmniCommerce, ένα unit στο λειτουργικό σύστημα Omni της Omnicom.
Ο Kochenash διορίστηκε διευθύνων σύμβουλος της Transact. Έγινε μέλος της Omnicom τον Μάρτιο μετά από τέσσερα χρόνια επικεφαλής της Wunderman Thompson Commerce στις ΗΠΑ. Προηγουμένως ήταν Global Commerce Lead για το δημιουργικό agency Possible και κατείχε senior ρόλους στις Commerce Hub, Mercent, Razorfish και Amazon.