Omnicom: Η Kathleen Saxton νέα Global CMO

Η Omnicom Group ανακοίνωσε την τοποθέτηση της Kathleen Saxton
στη θέση της Global Chief Marketing Officer, με ισχύ από την 1η Ιανουαρίου
2023. Σε αυτήν τη νέα θέση, η Saxton θα είναι υπεύθυνη για το marketing του
ομίλου επικοινωνίας για τους παγκόσμιους πελάτες της.
Με εμπειρία στον κλάδο, η Saxton μετακινείται στον νέο της ρόλο από τη MediaLink, όπου υπηρέτησε ως διευθύνουσα σύμβουλος για την περιοχή της EMEA, ενώ είναι επίσης συνιδρύτρια του Advertising Week Europe.
Προηγουμένως, διηύθυνε τη δική της talent advisory εταιρεία The Lighthouse, για μια δεκαετία και κατείχε θέσεις στο marketing στη Sky Television, στη Saatchi και στην PHD. «Η Kathleen μπαίνει σε αυτόν το ρόλο με βαθιά κατανόηση των λύσεων που θέλουν οι σύγχρονοι πελάτες παγκοσμίως, για να πετύχουν σε έναν καταναλωτικό κόσμο που αλλάζει», δήλωσε ο Daryl Simm, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Omnicom Group.
Με εμπειρία στον κλάδο, η Saxton μετακινείται στον νέο της ρόλο από τη MediaLink, όπου υπηρέτησε ως διευθύνουσα σύμβουλος για την περιοχή της EMEA, ενώ είναι επίσης συνιδρύτρια του Advertising Week Europe.
Προηγουμένως, διηύθυνε τη δική της talent advisory εταιρεία The Lighthouse, για μια δεκαετία και κατείχε θέσεις στο marketing στη Sky Television, στη Saatchi και στην PHD. «Η Kathleen μπαίνει σε αυτόν το ρόλο με βαθιά κατανόηση των λύσεων που θέλουν οι σύγχρονοι πελάτες παγκοσμίως, για να πετύχουν σε έναν καταναλωτικό κόσμο που αλλάζει», δήλωσε ο Daryl Simm, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Omnicom Group.