Omnicom: Ανάπτυξη 6,5% στο γ΄ τρίμηνο
![Omnicom: Ανάπτυξη 6,5% στο γ΄ τρίμηνο](https://www.advertising.gr/uploads/images/126274/omnicom-anaptyxi-6-5-sto-g-trimino-medet.jpg?lm=b330aee7b1cf63bdd09eaa10c8a3b1cf)
Η Omnicom ανέφερε αύξηση
εσόδων τρίτου τριμήνου κατά
8,5% σε σχεδόν 3,9 δισεκατομμύρια δολάρια, με οργανική αύξηση
εσόδων κατά 6,5%. Η οργανική
ανάπτυξη ανά κλάδο για το τρίμηνο ήταν 9,4% για τη διαφήμιση και
τα media, 35,3% για βιωματικές
δραστηριότητες
(με ώθηση από
τους Ολυμπιακούς Αγώνες και
τις δραστηριότητες της προεκλογικής χρονιάς) και 4,3%
για τις δημόσιες
σχέσεις. Η οργανική ανάπτυξη ανά
περιοχή για το τρίμηνο ήταν 6,5%
για τις ΗΠΑ, 10,9% για την Ασία-Ειρηνικό, 6,8% για την Ευρώπη,
24,8% για τη Μέση Ανατολή και
την Αφρική, 8,7% για τη Λατινική
Αμερική και 1,5% για τον Καναδά,
μερικώς αντισταθμισμένη από
πτώση 0,2% στη Βρετανία.
«Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με τα αποτελέσματά μας για το τρίμηνο και τους πρώτους εννέα μήνες» του έτους, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος, John Wren, σε αναλυτές την Τρίτη 15/10. Ο Wren δήλωσε ότι η εταιρεία βρίσκεται σε καλό δρόμο για να επιτύχει το υψηλότερο του στόχου οργανικής ανάπτυξης μεταξύ 4% και 5% για ολόκληρο το έτος 2024. Ο Wren πρόσθεσε ότι η ενοποίηση των παραγωγικών της δυνατοτήτων και η δημιουργία ενός νέου στούντιο περιεχομένου βοήθησαν να διατηρηθεί η ισορροπία όπως και οι πρόσφατες νίκες των Kenvue και Bimbo Bakeries USA. Ανέφερε επίσης τις πρόσφατες νίκες των Amazon Americas και Michelin ήταν η απόδειξη της ισχυρής απήχησης της προσφοράς των media στην αγορά. Ο Wren είπε επίσης ότι η Flywheel θα δημιουργήσει διψήφια ανάπτυξη στο μέλλον.
«Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με τα αποτελέσματά μας για το τρίμηνο και τους πρώτους εννέα μήνες» του έτους, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος, John Wren, σε αναλυτές την Τρίτη 15/10. Ο Wren δήλωσε ότι η εταιρεία βρίσκεται σε καλό δρόμο για να επιτύχει το υψηλότερο του στόχου οργανικής ανάπτυξης μεταξύ 4% και 5% για ολόκληρο το έτος 2024. Ο Wren πρόσθεσε ότι η ενοποίηση των παραγωγικών της δυνατοτήτων και η δημιουργία ενός νέου στούντιο περιεχομένου βοήθησαν να διατηρηθεί η ισορροπία όπως και οι πρόσφατες νίκες των Kenvue και Bimbo Bakeries USA. Ανέφερε επίσης τις πρόσφατες νίκες των Amazon Americas και Michelin ήταν η απόδειξη της ισχυρής απήχησης της προσφοράς των media στην αγορά. Ο Wren είπε επίσης ότι η Flywheel θα δημιουργήσει διψήφια ανάπτυξη στο μέλλον.