Omnicom: Ανάπτυξη 10,2% το 2021

Η Omnicom ανακοίνωσε κέρδη για το τρίμηνο και ολόκληρο το 2021 την
Τρίτη 08/2, τα οποία δείχνουν ότι η εταιρεία αφήνει πίσω της τις επιδόσεις
της εποχής της πανδημίας. Τα παγκόσμια έσοδα αυξήθηκαν κατά 2,6% στα
3,85 δισ. δολάρια το τέταρτο τρίμηνο, με οργανικό ρυθμό ανάπτυξης 9,5%.
Για ολόκληρο το έτος, η Omnicom κατέγραψε οργανική αύξηση κατά 10,2%
καθώς τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 8,5% φτάνοντας τα 14,29 δισ. δολάρια.
Τα περιθώρια κέρδους ήταν μεγάλα, συγκεκριμένα αυξήθηκαν από 1,3% έως 16,1% για το τέταρτο τρίμηνο και από 37,5% σε 15,4% για ολόκληρο το έτος. Στις ΗΠΑ, τη μεγαλύτερη περιοχή της Omnicom, η εταιρεία αναπτύχθηκε οργανικά κατά 7,8% το τέταρτο τρίμηνο. Η ανάπτυξη στη Βρετανία ήταν 10,8%, ακολουθούμενη από ανάπτυξη 7,8% στην Ασία - Ειρηνικό και 12,7% στην υπόλοιπη Ευρώπη για το τρίμηνο. Τα αποτελέσματα έρχονται μετά το «δύσκολο» 2020, όπου τα έσοδα της Omnicom μειώθηκαν περισσότερο από 40% σε ετήσια βάση. Ωστόσο, η Omnicom προβλέπει ανάπτυξη 5% έως 6% το 2022, πολύ υψηλότερη από την ανάπτυξη 1% έως 3% που κατέγραφε σταθερά πριν από την πανδημία. Σε τηλεδιάσκεψη με επενδυτές, ο CEO της Omnicom, John Wreν, απέδωσε την ανάπτυξη «στις νίκες που είχαμε φέτος, τόσο με νέους πελάτες όσο και σε ανάπτυξη με υπάρχοντες πελάτες»
Τα περιθώρια κέρδους ήταν μεγάλα, συγκεκριμένα αυξήθηκαν από 1,3% έως 16,1% για το τέταρτο τρίμηνο και από 37,5% σε 15,4% για ολόκληρο το έτος. Στις ΗΠΑ, τη μεγαλύτερη περιοχή της Omnicom, η εταιρεία αναπτύχθηκε οργανικά κατά 7,8% το τέταρτο τρίμηνο. Η ανάπτυξη στη Βρετανία ήταν 10,8%, ακολουθούμενη από ανάπτυξη 7,8% στην Ασία - Ειρηνικό και 12,7% στην υπόλοιπη Ευρώπη για το τρίμηνο. Τα αποτελέσματα έρχονται μετά το «δύσκολο» 2020, όπου τα έσοδα της Omnicom μειώθηκαν περισσότερο από 40% σε ετήσια βάση. Ωστόσο, η Omnicom προβλέπει ανάπτυξη 5% έως 6% το 2022, πολύ υψηλότερη από την ανάπτυξη 1% έως 3% που κατέγραφε σταθερά πριν από την πανδημία. Σε τηλεδιάσκεψη με επενδυτές, ο CEO της Omnicom, John Wreν, απέδωσε την ανάπτυξη «στις νίκες που είχαμε φέτος, τόσο με νέους πελάτες όσο και σε ανάπτυξη με υπάρχοντες πελάτες»