Omnicom: Ανακοίνωσε ανάπτυξη 5,2% το 2024
![Omnicom: Ανακοίνωσε ανάπτυξη 5,2% το 2024](https://www.advertising.gr/uploads/images/127456/omnicom-anakoinose-anaptyxi-5-2-to-2024-medet.jpg?lm=620dc08275faff756288196bdac82e3f)
Με ισχυρές επιδόσεις από τα media,
precision marketing και PR units,
έκλεισε η Omnicom το τελευταίο
τρίμηνο του 2024, για το οποίο ανέφερε αύξηση οργανικών εσόδων
κατά 5,2% όσο και για ολόκληρο το
έτος 2024. Η ανάπτυξη για ολόκληρο το έτος ξεπέρασε το ανώτερο
όριο του guidance που ήταν 5%.
Το τέταρτο τρίμηνο, το
media και advertising
αυξήθηκε κατά 7,1%,
το precision marketing
σημείωσε άνοδο 9,1%
και το PR αυξήθηκε κατά 10%, επωφελούμενο σημαντικά
από τις εκλογές της Αμερικής. Το
αρχικό guidance της εταιρείας για
το 2025 είναι για επιβράδυνση της
ανάπτυξης μεταξύ 3,5% και 4,5%.
Όταν ρωτήθηκε για τις «συντηρητικές» προοπτικές για φέτος, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της
Omnicom, John Wren, εξήγησε
ότι η νίκη του Donald Trump είναι πιθανό να οδηγήσει σε πολλές
αλλαγές πολιτικής, που θα επηρεάσουν τις επιχειρήσεις. «Είμαστε
ακόμα αισιόδοξοι» για το επόμενο
έτος, είπε ο Wren. Τα έσοδα του
τέταρτου τριμήνου ανήλθαν σε 4,3
δισεκατομμύρια δολάρια, αυξημένα
κατά 6,4% σε βάση αναφοράς. Τα
αναφερόμενα έσοδα για ολόκληρο
το έτος ήταν σχεδόν
15,7 δισεκατομμύρια
δολάρια, αυξημένα
κατά 6,8%. «Η ισχυρή
επιχειρησιακή μας εκτέλεση μάς δίνει εμπιστοσύνη
για συνεχή ισχύ το 2025», πρόσθεσε ο
Wren. «Από αυτήν τη θέση ισχύος, είμαστε απίστευτα καλά προετοιμασμένοι και
ενθουσιασμένοι για τον συμπληρωματικό
συνδυασμό επιχειρήσεων με την προτεινόμενη εξαγορά της Interpublic. Μαζί,
πελάτες και εργαζόμενοι θα επωφεληθούν από τα διευρυμένα προϊόντα για να
προσφέρουν ανώτερη δημιουργικότητα,
καινοτομία και αποτελεσματικότητα».