Οι προτεραιότητες των Marketers
Οι κορυφαίες προτεραιότητες των
brands για το επόμενο έτος είναι
η αύξηση της αναγνωρισιμότητας
(awareness), η απελευθέρωση των
μετρήσεων και η ανάπτυξη εξατομικευμένων και πιο στοχευμένων στρατηγικών, σύμφωνα με το
Annual Marketing Report 2022 της
Νielsen.
H αναγνωρισιμότητα του brand είναι ο κορυφαίος στόχος, καθώς απαιτεί από τους επαγγελματίες του marketing να αξιοποιήσουν μια σειρά από κανάλια, για να προσεγγίσουν το ευρύτερο κοινό. Σχεδόν τα δύο τρίτα (64%) των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι το πιο αποτελεσματικό κανάλι, με το TikTok και το Instagram να κυριαρχούν στις διαφημιστικές τους επενδύσεις.
Η αυξανόμενη χρήση των media ενισχύει την ανάγκη για μέτρηση, αλλά η εμπιστοσύνη στη μέτρηση της απόδοσης επένδυσης (ROI) φτάνει μόνο στο 54%. Τα data θεωρούνται το κλειδί για τις εξατομικευμένες στρατηγικές του marketing, αλλά το ένα τρίτο (36%) των επαγγελματιών αναφέρει ότι η πρόσβαση σε δεδομένα και η απόκτηση πρακτικών πληροφοριών από δεδομένα είναι πολύ δύσκολη.
Η ανάπτυξη της Συνδεδεμένης Τηλεόρασης (CTV) έρχεται επίσης να προστεθεί στις προκλήσεις. Η μεγαλύτερη έμφαση σε πρωτοβουλίες με γνώμονα το «purpose» μπορεί να βοηθήσει τους επαγγελματίες του marketing να συνδεθούν καλύτερα με τους καταναλωτές (πάνω από τους μισούς καταναλωτές στις ΗΠΑ [52%] αγοράζουν από brands που υποστηρίζουν «σκοπούς» που τους ενδιαφέρουν). Τα στοιχεία της Nielsen δείχνουν όμως ότι το 55% των καταναλωτών δεν είναι πεπεισμένοι ότι τα brands ενθαρρύνουν την πραγματική πρόοδο σε βασικά κοινωνικά θέματα.
H αναγνωρισιμότητα του brand είναι ο κορυφαίος στόχος, καθώς απαιτεί από τους επαγγελματίες του marketing να αξιοποιήσουν μια σειρά από κανάλια, για να προσεγγίσουν το ευρύτερο κοινό. Σχεδόν τα δύο τρίτα (64%) των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι το πιο αποτελεσματικό κανάλι, με το TikTok και το Instagram να κυριαρχούν στις διαφημιστικές τους επενδύσεις.
Η αυξανόμενη χρήση των media ενισχύει την ανάγκη για μέτρηση, αλλά η εμπιστοσύνη στη μέτρηση της απόδοσης επένδυσης (ROI) φτάνει μόνο στο 54%. Τα data θεωρούνται το κλειδί για τις εξατομικευμένες στρατηγικές του marketing, αλλά το ένα τρίτο (36%) των επαγγελματιών αναφέρει ότι η πρόσβαση σε δεδομένα και η απόκτηση πρακτικών πληροφοριών από δεδομένα είναι πολύ δύσκολη.
Η ανάπτυξη της Συνδεδεμένης Τηλεόρασης (CTV) έρχεται επίσης να προστεθεί στις προκλήσεις. Η μεγαλύτερη έμφαση σε πρωτοβουλίες με γνώμονα το «purpose» μπορεί να βοηθήσει τους επαγγελματίες του marketing να συνδεθούν καλύτερα με τους καταναλωτές (πάνω από τους μισούς καταναλωτές στις ΗΠΑ [52%] αγοράζουν από brands που υποστηρίζουν «σκοπούς» που τους ενδιαφέρουν). Τα στοιχεία της Nielsen δείχνουν όμως ότι το 55% των καταναλωτών δεν είναι πεπεισμένοι ότι τα brands ενθαρρύνουν την πραγματική πρόοδο σε βασικά κοινωνικά θέματα.