Οι 100 τάσεις που αναμένεται να καθορίσουν το 2022
Η Wunderman Thompson παρουσίασε τα αποτελέσματα της 8ης έκδοσης της μελέτης της «The Future 100: 2022», που περιλαμβάνει αναλύσεις των 100 τάσεων για 10 τομείς της ζωής, όπως η κουλτούρα, η τεχνολογία, το ταξίδι, η φιλοξενία, τα brands και το marketing, η εστίαση, η ομορφιά, το λιανεμπόριο, η πολυτέλεια, η υγεία και η εργασία.
Από το μηδενικό αλκοόλ και τον τρισδιάστατο ήχο μέχρι τα ταξίδια, τις μετακοινωνίες και τα αναγεννητικά brands, το «The Future 100: 2022» κοιτάζει μπροστά στις τάσεις που θα καθορίσουν τη συμπεριφορά και την καινοτομία των καταναλωτών το 2022.
Τα βασικότερα σημεία-ανά κλάδο- περιλαμβάνουν:
- Πολιτισμός – Αισιοδοξία: Τα brands προβάλλουν μια θετική προοπτική για το 2022, ενθαρρύνοντας την παιχνιδιάρικη διάθεση και τη δημιουργικότητα.
- Τεχνολογία & Καινοτομία – Εικονική τηλεμεταφορά: Οι επιστήμονες ανοίγουν τις ψηφιακές πύλες σε μια νέα εικονική διάσταση που προσφέρει μια πιο οικεία αλληλεπίδραση πολύ πιο κοντά στην πραγματικότητα και τις διαπροσωπικές σχέσεις
- Ταξίδια & Φιλοξενία – Ταξίδια διαλογισμού: Οι διαλογιστικές προσεγγίσεις φέρνουν πλέον μια νέα εκδοχή σε κάθε ταξίδι.
- Brands & Marketing – Brandalism: Η νέα τάση λέγεται «βανδαλισμός για το καλό» και αφορά στην «κατάληψη» διαφημιστικού χώρου για την αποκάλυψη των σφαλμάτων των brands, απαιτώντας να τα καταφέρουν καλύτερα στο εξής.
- Φαγητό & Ποτό – «Υγρή Ανοσία»: Οι λάτρεις της ευεξίας καλύπτουν τις ανάγκες τους φορτίζοντας το ανοσοποιητικό τους σύστημα.
- Ομορφιά – «Όξινη περιποίηση»: Τα brands περιποίησης δέρματος μιλούν για τα οφέλη των όξινων (acidic) συστατικών.
- Λιανική & Εμπόριο – Εικονικές ναυαρχίδες: Τα ψηφιακά flagship καταστήματα καταλαμβάνουν τις βιτρίνες ηλεκτρονικού εμπορίου.
- Πολυτέλεια – Ακουστική τελειότητα: Τα πολυτελή brands από προϊόντα μόδας μέχρι τα αυτοκίνητα επενδύουν στην τελειότητα του ήχου, απογειώνοντας την εμπειρία ακρόασης.
- Υγεία – Συναισθηματική υγεία: Ανοιχτοί δημόσιοι χώροι σε όλο τον κόσμο υποδέχονται «ζώνες» όπου «επαναφορτίζονται» συναισθήματα.
- Εργασία – Προσλήψεις στο Metaverse: Από σχεδιαστές εικονικών υλικών μέχρι δημιοργικούς όλων των τομέων, οι εταιρείες προσλαμβάνουν εργατικό δυναμικό για το Metaverse.
Η Emma Chiu, Global Director της Wunderman Thompson Intelligence, αναφέρει: «Τώρα στον 8ο χρόνο της μελέτης, είμαστε στην ευχάριστη θέση να λανσάρουμε το The Future 100: 2022 και να μοιραστούμε τις δημιουργικές καινοτομίες που πρόκειται να γίνουν μόδα παράλληλα με την αλλαγή στη συμπεριφορά των καταναλωτών. Το 2021, η διστακτική αισιοδοξία έθεσε το ρυθμό καθώς ο κόσμος αντανακλούσε τις προκλήσεις του 2020 και προσέβλεπε σε ένα έτος κοινωνικής θεραπείας.
Αυτή η χρονιά αποπνέει μια αποφασιστική θετικότητα που ενθαρρύνει την παιχνιδιάρικη διάθεση και τη δημιουργικότητα. Αυτή η αισιόδοξη προοπτική θα μας ταξιδέψει στο εγγύς μέλλον, όπου μια νέα ψηφιακή εποχή βρίσκεται στον ορίζοντα καθώς το μετα-σύμπαν μετατοπίζεται από μια ιδέα επιστημονικής φαντασίας στην πραγματικότητα.
Ο τρόπος ζωής και οι επιχειρήσεις θα γίνουν φιλικές προς το κλίμα, καθώς το να είναι βιώσιμες δεν είναι πλέον αρκετό, ενώ ο σωματικός και συναισθηματικός «φόρος» των τελευταίων δύο ετών σφυρηλατεί μια ολιστική, ευαίσθητη και διαφοροποιημένη προσέγγιση της ευημερίας.
Τα brands και οι έμποροι πρωτοστατούν με θετικότητα, πρόθυμοι να προσφέρουν χαρά στις ζωές των ανθρώπων δημιουργώντας ευχάριστες διαφημίσεις καθώς και αυτοί αφήνονται να τους παρασύρει το αισιόδοξο κύμα», συνέχισε.
H WT ATHENS δήλωσε σχετικά «Το μέλλον ξεκινάει σήμερα από εδώ! Η ετήσια έκθεσή Future 100 με τα Trends and Change to Watch in 2022, τα πιο συναρπαστικά trends που πρέπει να έχετε στο ραντάρ σας, είναι τώρα διαθέσιμη σε όλους τους πελάτες μας. Η WT Athens σε συνεργασία με την Emma Chiu Global Director of Wunderman Thompson Intelligence, είναι έτοιμη να βοηθήσει τους πελάτες της, να προετοιμαστούν για τις προκλήσεις της metaverse εποχής.»