To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ogilvy: Νέοι ρόλοι για τους creative leaders

Ogilvy: Νέοι ρόλοι για τους creative leaders
Η Ogilvy ανακοίνωσε ότι ο André (Dedé) Laurentino, σημερινός chief creative officer στη Βρετανία, θα αναλάβει νέο ρόλο ως αναπληρωτής CCO για την ομάδα του στην EMEA. Ο Laurentino θα υποστηρίζει βασικές δημιουργικές προσπάθειες σε 50 γραφεία σε 35 χώρες. Θα συνεχίσει να εργάζεται ως παγκόσμιος creative leader για τη Nestlé, έναν από τους μεγαλύτερους και μακροβιότερους πελάτες του agency παγκοσμίως.

Επίσης, ο chief executive creative director της Ogilvy UK, Jules Chalkley, θα αναλάβει την επίβλεψη του δημιουργικού τμήματος του agency στη Βρετανία. Γεννημένος στη Βραζιλία, ο Laurentino ήταν CCO του Ogilvy UK και μέλος του Ogilvy’s Worldwide Creative Council από το 2018. Ο James Murphy, CEΟ της Ogilvy Group UK, ανέφερε: «Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Dedé για τη δουλειά του στην Ogilvy UK και είμαι ενθουσιασμένος που θα δουλέψω κοντά στον Jules, τον οποίο γνωρίζω και θαυμάζω εδώ και χρόνια. Η ηγεσία του και το δημιουργικό του όραμα θα είναι ανεκτίμητα, καθώς θα συνεχίζουμε να προσφέρουμε αποτελεσματική δουλειά για τους πελάτες μας».

Οι νέες τοποθετήσεις έρχονται μετά την ανάδειξη της Ogilvy UK ως του νούμερο ένα agency στη Βρετανία για δεύτερη συνεχή χρονιά. Ο Chalkley δήλωσε: «Η Ogilvy είναι μια παγκόσμια εικόνα της δημιουργικότητας και το Λονδίνο έχει μια απίστευτη νέα ενέργεια. Το να είσαι μέρος και να ηγηθείς μιας από τις πιο δημιουργικά ποικιλόμορφες κοινότητες στη Βρετανία και να προωθήσεις την πολιτιστική μας συνάφεια, είναι μια θαυμάσια ευκαιρία».
TAGS: Ogilvy Group