Ο Ρόμπερτ Ντε Νίρο πρωταγωνιστεί στο σποτ της Kia
Η αυτοκινητοβιομηχανία Kia έδωσε στη δημοσιότητα στοιχεία για
τη νέα καμπάνια προώθησης της
σειράς αυτοκινήτων Kia Niro με
πρωταγωνιστή τον Ρόμπερτ ντε Νίρο.
Η νέα καμπάνια δημιουργήθηκε σε συνεργασία με το δημιουργικό γραφείο Innocean Worldwide και τη media agency Havas Media.
Στο διαφημιστικό προβάλλεται η νέα οικογένεια οχημάτων Niro, που περιλαμβάνει το νέο Kia e-Niro, το οποίο βραβεύτηκε με τη διάκριση What Car? Car of the Year 2019.
Η Innocean Worldwide δημιούργησε ένα 30λεπτο σποτ με τον διάσημο ηθοποιό και κεντρικό μήνυμα «There’s nothing like a Niro».
Η νέα καμπάνια δημιουργήθηκε σε συνεργασία με το δημιουργικό γραφείο Innocean Worldwide και τη media agency Havas Media.
Στο διαφημιστικό προβάλλεται η νέα οικογένεια οχημάτων Niro, που περιλαμβάνει το νέο Kia e-Niro, το οποίο βραβεύτηκε με τη διάκριση What Car? Car of the Year 2019.
Η Innocean Worldwide δημιούργησε ένα 30λεπτο σποτ με τον διάσημο ηθοποιό και κεντρικό μήνυμα «There’s nothing like a Niro».