Ο Miguel Patricio νέος CEO της Kraft Heinz
Διοικητικές αλλαγές στην κορυφή
της Kraft Heinz, καθώς ο CEO
της Bernardo Hees αποχωρεί στις
30 Ιουνίου, μετά από έξι χρόνια
στην ηγεσία του ομίλου.
Όπως ανακοινώθηκε, τη θέση του θα πάρει ο Miguel Patricio, ο οποίος προέρχεται από τη βελγική ζυθοποιία Anheuser-Busch. Πρόκειται για ένα στέλεχος με 20ετή πείρα, που από το 2012 ασκούσε καθήκοντα global chief marketing officer στην Anheuser-Busch, ενώ κατείχε επίσης και τη θέση του προέδρου για τις λειτουργίες της στη Βόρειο Αμερική και τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού.
Ο Patricio έχει εργαστεί για εταιρείες όπως οι Philip Morris, Coca-Cola και Johnson & Johnson. Η αλλαγή αυτή έρχεται στον απόηχο των αρνητικών οικονομικών αποτελεσμάτων που εμφάνισε η Kraft Heinz το 2018, με τις ζημιές της να ανέρχονται στα 10,2 δισ. δολάρια. Στο χαρτοφυλάκιο της Kraft Heinz, περιλαμβάνονται δημοφιλή σήματα όπως η Heinz Ketchup και ο καφές Maxwell House. Σε συνέντευξή του στη Wall Street Journal ο Miguel Patricio είχε δηλώσει ότι οι περικοπές δαπανών στις οποίες είχε προχωρήσει η Kraft Heinz είχαν αρνητικό αντίκτυπο στην πορεία των πωλήσεών της, ενώ δεσμεύτηκε να την επαναφέρει στην κερδοφορία.
Όπως ανακοινώθηκε, τη θέση του θα πάρει ο Miguel Patricio, ο οποίος προέρχεται από τη βελγική ζυθοποιία Anheuser-Busch. Πρόκειται για ένα στέλεχος με 20ετή πείρα, που από το 2012 ασκούσε καθήκοντα global chief marketing officer στην Anheuser-Busch, ενώ κατείχε επίσης και τη θέση του προέδρου για τις λειτουργίες της στη Βόρειο Αμερική και τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού.
Ο Patricio έχει εργαστεί για εταιρείες όπως οι Philip Morris, Coca-Cola και Johnson & Johnson. Η αλλαγή αυτή έρχεται στον απόηχο των αρνητικών οικονομικών αποτελεσμάτων που εμφάνισε η Kraft Heinz το 2018, με τις ζημιές της να ανέρχονται στα 10,2 δισ. δολάρια. Στο χαρτοφυλάκιο της Kraft Heinz, περιλαμβάνονται δημοφιλή σήματα όπως η Heinz Ketchup και ο καφές Maxwell House. Σε συνέντευξή του στη Wall Street Journal ο Miguel Patricio είχε δηλώσει ότι οι περικοπές δαπανών στις οποίες είχε προχωρήσει η Kraft Heinz είχαν αρνητικό αντίκτυπο στην πορεία των πωλήσεών της, ενώ δεσμεύτηκε να την επαναφέρει στην κερδοφορία.