Nokia: Παγκόσμια ανάθεση στη JWT
Nokia: Παγκόσμια ανάθεση στη JWTΗ πρόσληψη της JWT αποτέλεσε το αποκορύφωμα του spec, στο οποίο συμμετείχαν επίσης οι Inferno και Bartle Bogle Hegarty, ενώ η νικήτρια εταιρεία θα επιφορτιστεί με τη δημιουργία μιας νέας brand ιδέας για τη φινλανδική μάρκα τηλεφωνίας. Σημειώνεται πως η JWT διατηρεί ήδη συνεργασία με τη Nokia από το 2007, καθώς αποτελεί την global activation εταιρεία, με την οποία συνεργάζεται η μάρκα, ενώ την υπογραφή της φέρει και η καμπάνια «The Amazing Everyday» για το λανσάρισμα της σειράς Lumia.