Νέο παγκόσμιο spec για την BMW
![Νέο παγκόσμιο spec για την BMW](https://www.advertising.gr/uploads/images/109360/neo-pagkosmio-spec-gia-tin-bmw-medet.jpg?lm=296cac6c7c5bc621732263f6de1694cb)
Η BMW βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο
όσον αφορά την επιλογή ενός agency για
το spec με αντικείμενο τον παγκόσμιο ψηφιακό της μετασχηματισμό. Η Accenture
Interactive, η Deloitte Digital και η Merkle
είναι μεταξύ εκείνων των εταιρειών που παίρνουν μέρος στη διαδικασία, διεκδικώντας μια
συνεργασία με την αυτοκινητοβιομηχανία.
Στο πλαίσιο αυτό, το BMW Group έχει ανακοινώσει τη στρατηγική του, προκειμένου να αυξήσει τη χρήση της τεχνολογίας υψηλής απόδοσης και συγκεκριμένα της artificial intelligence (AI), στα logistics.
Σημειώνεται πως στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού, το BMW Group ανακοίνωσε πως σχεδιάζει να αυξήσει τη χρήση υπολογιστικών τεχνολογιών υψηλής απόδοσης και ειδικά της τεχνητής νοημοσύνης (artificial intelligence- AI) στο χώρο των logistics. Βασικές προτεραιότητες για την αυτοκινητοβιομηχανία αποτελούν οι έξυπνες τεχνολογίες ρομποτικής στα logistics και τα data analytics.
Στο πλαίσιο αυτό, το BMW Group έχει ανακοινώσει τη στρατηγική του, προκειμένου να αυξήσει τη χρήση της τεχνολογίας υψηλής απόδοσης και συγκεκριμένα της artificial intelligence (AI), στα logistics.
Σημειώνεται πως στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού, το BMW Group ανακοίνωσε πως σχεδιάζει να αυξήσει τη χρήση υπολογιστικών τεχνολογιών υψηλής απόδοσης και ειδικά της τεχνητής νοημοσύνης (artificial intelligence- AI) στο χώρο των logistics. Βασικές προτεραιότητες για την αυτοκινητοβιομηχανία αποτελούν οι έξυπνες τεχνολογίες ρομποτικής στα logistics και τα data analytics.