Νέα Υόρκη και Λονδίνο προτιμούν οι marketers

Η Νέα Υόρκη και το Λονδίνο βρίσκονται στην κορυφή της έρευνας της
Accenture με τις πόλεις όπου θα ήθελαν να εργάζονται οι marketers,
ενώ η Σιγκαπούρη είναι η πιο δημοφιλής στις περιοχές Ασίας και Ειρηνικού.
Στο top 10 περιλαμβάνονται κατά σειρά η Νέα Υόρκη, το Λονδίνο, το Σαν Φρανσίσκο, το Σικάγο, το Άμστερνταμ, η Σιγκαπούρη, το Σίδνεϊ, το Χονγκ Κονγκ, το Τόκυο και η Σαγκάη. Στην έρευνα, την οποία παρήγγειλε το Συμβούλιο Οικονομικής Ανάπτυξης της Σιγκαπούρης, συμμετείχαν 250 άτομα, ενώ το 62% όσων είχαν ως βάση τους στη Σιγκαπούρη δήλωσαν ότι την επέλεξαν επειδή τους προσέφερε πρόσβαση σε ταλέντα. Επιπλέον, το 92% των ερωτηθέντων οι οποίοι εργάζονταν σε εταιρείες marketing, οι οποίες είχαν εκτεταμένες διεθνείς λειτουργίες, δήλωσαν ότι θα σκέφτονταν σοβαρά να μετακομίσουν στη Σιγκαπούρη.
«Για τα μεγάλα brands, η Σιγκαπούρη αποτελεί έναν κόμβο-κλειδί, καθώς συνδυάζει διαφορετικές κουλτούρες και πολιτισμούς και επιτρέπει στα προϊόντα να δοκιμάζονται πιο γρήγορα και πιο αποτελεσματικά σε διάφορα τμήματα της καταναλωτικής βάσης», δήλωσε ο Nils Michaelis, managing director της Accenture.
Στο top 10 περιλαμβάνονται κατά σειρά η Νέα Υόρκη, το Λονδίνο, το Σαν Φρανσίσκο, το Σικάγο, το Άμστερνταμ, η Σιγκαπούρη, το Σίδνεϊ, το Χονγκ Κονγκ, το Τόκυο και η Σαγκάη. Στην έρευνα, την οποία παρήγγειλε το Συμβούλιο Οικονομικής Ανάπτυξης της Σιγκαπούρης, συμμετείχαν 250 άτομα, ενώ το 62% όσων είχαν ως βάση τους στη Σιγκαπούρη δήλωσαν ότι την επέλεξαν επειδή τους προσέφερε πρόσβαση σε ταλέντα. Επιπλέον, το 92% των ερωτηθέντων οι οποίοι εργάζονταν σε εταιρείες marketing, οι οποίες είχαν εκτεταμένες διεθνείς λειτουργίες, δήλωσαν ότι θα σκέφτονταν σοβαρά να μετακομίσουν στη Σιγκαπούρη.
«Για τα μεγάλα brands, η Σιγκαπούρη αποτελεί έναν κόμβο-κλειδί, καθώς συνδυάζει διαφορετικές κουλτούρες και πολιτισμούς και επιτρέπει στα προϊόντα να δοκιμάζονται πιο γρήγορα και πιο αποτελεσματικά σε διάφορα τμήματα της καταναλωτικής βάσης», δήλωσε ο Nils Michaelis, managing director της Accenture.