Νέα παγκόσμια καμπάνια της Smirnoff
Νέα παγκόσμια καμπάνια της SmirnoffΣύμφωνα με όσα τόνισε, εξάλλου, η εταιρεία στην επίσημη παρουσίαση της καμπάνιας, η βότκα «έχει χάσει την επαφή με τις λαϊκές ρίζες της και έχει γίνει ένα exclusive και elite προϊόν, που είναι υπερτιμημένο και προσφέρεται σε VIP περιοχές και σε πάρτι διασήμων».
Η συγκεκριμένη εμπορική ενέργεια αποτελεί την πρώτη δουλειά της 72andSunny, που ανέλαβε το χειρισμό του λογαριασμού τής Smirnoff την προηγούμενη χρονιά, ενώ έχει ενεργοποιήσει γι’ αυτόν τα γραφεία της σε Νέα Υόρκη και Άμστερνταμ. Οι υπόλοιπες εταιρείες που εργάζονται για την καμπάνια είναι η 360i για το digital, η Carat για το media planning and buying και η Taylor για το PR.
Πέραν των τηλεοπτικών διαφημιστικών, η καμπάνια περιλαμβάνει και digital film, ενώ σηματοδοτεί την πρώτη μεγάλη παρουσία της Smirnoff στους τηλεοπτικούς δέκτες, έπειτα από την αντίστοιχη «I Choose», που είχε δημιουργήσει το 2010 η JWT.
Στο πλαίσιο της ενέργειας, η μάρκα βότκας συνεργάστηκε και με το Spotify για τη διενέργεια ενός ψηφιακού διαγωνισμού.