Νέα Marketing Chief για τη Unilever
Η Unilever επέλεξε τη μέχρι πρότινος US Head Esi Eggleston Bracey
ως νέα Marketing Chief. Η Bracey
ηγείται σήμερα της επιχείρησης της
εταιρείας στις ΗΠΑ και είναι επικεφαλής του τμήματος προσωπικής
φροντίδας στη Βόρεια Αμερική.
Τώρα θα αναλάβει τα καθήκοντα
της Conny Braams,
η οποία παραιτήθηκε τον Αύγουστο.
Στο νέο της ρόλο ως
επικεφαλής ανάπτυξης και marketing η
Bracey θα επιβλέπει
έναν από τους μεγαλύτερους διαφημιστικούς προϋπολογισμούς στον κόσμο.
Η Unilever δαπάνησε 7,8 δισεκατομμύρια ευρώ, που ισοδυναμούν με περίπου 8,3 δισεκατομμύρια δολάρια, για branding και marketing επενδύσεις πέρυσι, σύμφωνα με την ετήσια έκθεσή της. Η εταιρεία κατατάσσεται ως ο ένατος μεγαλύτερος διαφημιζόμενος στον κόσμο, σύμφωνα με το Ad Age.
Η Unilever έχει αυξήσει τις δαπάνες στο marketing τον τελευταίο καιρό. Οι αναλυτές αναμένουν ότι η διαφήμιση θα γίνει μεγαλύτερη προτεραιότητα υπό τoν νέο διευθύνοντα σύμβουλο Hein Schumacher, καθώς η εταιρεία προσπαθεί να ανακτήσει μερίδιο αγοράς σε διάφορες κατηγορίες. Από τότε που έγινε μέλος της Unilever, το 2018, η Bracey έχει εστιάσει στο purpose driven marketing, το οποίο και αποτέλεσε το θεμέλιο των προσπαθειών στο marketing της εταιρείας υπό τον πρώην CEO, Alan Jope. H Bracey έχει υποστηρίξει τις προσπάθειες της Dove να προωθήσει το Crown Act, μια προτεινόμενη ομοσπονδιακή απαγόρευση για τις διακρίσεις εις βάρος των ανθρώπων στο χώρο εργασίας.
Η Unilever δαπάνησε 7,8 δισεκατομμύρια ευρώ, που ισοδυναμούν με περίπου 8,3 δισεκατομμύρια δολάρια, για branding και marketing επενδύσεις πέρυσι, σύμφωνα με την ετήσια έκθεσή της. Η εταιρεία κατατάσσεται ως ο ένατος μεγαλύτερος διαφημιζόμενος στον κόσμο, σύμφωνα με το Ad Age.
Η Unilever έχει αυξήσει τις δαπάνες στο marketing τον τελευταίο καιρό. Οι αναλυτές αναμένουν ότι η διαφήμιση θα γίνει μεγαλύτερη προτεραιότητα υπό τoν νέο διευθύνοντα σύμβουλο Hein Schumacher, καθώς η εταιρεία προσπαθεί να ανακτήσει μερίδιο αγοράς σε διάφορες κατηγορίες. Από τότε που έγινε μέλος της Unilever, το 2018, η Bracey έχει εστιάσει στο purpose driven marketing, το οποίο και αποτέλεσε το θεμέλιο των προσπαθειών στο marketing της εταιρείας υπό τον πρώην CEO, Alan Jope. H Bracey έχει υποστηρίξει τις προσπάθειες της Dove να προωθήσει το Crown Act, μια προτεινόμενη ομοσπονδιακή απαγόρευση για τις διακρίσεις εις βάρος των ανθρώπων στο χώρο εργασίας.