Νέα καμπάνια από τη Fisher-Price
Νέα καμπάνια από τη Fisher-PriceΤο να γεννιέται κάποιος στις πρώτες ώρες του Νέου Έτους, μπορεί να τον κάνει διάσημο στα τοπικά Μέσα Ενημέρωσης, καθώς και «αστέρι» της Διαφήμισης!
Έτσι, η Fisher-Price βρήκε ένα γκρουπ από νεογέννητα της πρώτης ημέρας του χρόνου για το «Wishes for Baby» διαφημιστικό σποτ, το οποίο ξεκίνησε να δημιουργείται τις τελευταίες ώρες του 2014 και συνέχισε στις πρώτες του 2015, σε 10 μαιευτήρια επτά χωρών (ΗΠΑ, Ιαπωνία, Μεξικό, Βραζιλία, Κένυα, Μπαγκλαντές και Πολωνία).
Οι τοπικές ομάδες παραγωγής «αιχμαλώτισαν» πλάνα από νέες μητέρες, οι οποίες έστελναν ευχές και για τα μωρά τους. Τα πλάνα επιμελήθηκε στη συνέχεια η Weber Shandwick κι έτσι προέκυψε το σποτ, διάρκειας 90 δευτερολέπτων.
«Την πρώτη φορά που κρατάς το μωρό σου, εύχεσαι τόσα πολλά πράγματα για εκείνο. Επιθυμείς να έχει πολλές ευκαιρίες στη ζωή του. Μπήκα σε αυτό το project, έχοντας ήδη φιλμογραφήσει τις γεννήσεις των δικών μου παιδιών και γνωρίζοντας πως μια νέα ζωή, ειδικά όταν προκύπτει την πρώτη μέρα του χρόνου, είναι ένα πολύ δυνατό στοιχείο που μπορείς να παρουσιάσεις» ανέφερε ο Patrick Creadon, που εργάστηκε για τη δημιουργία του σποτ, μέσω του οποίου λανσαρίστηκε η νέα καμπάνια της Fisher-Price με τίτλο «Best Possible Start».