Νέα Digital εξαγορά από το Publicis Groupe
Νέα Digital εξαγορά από το Publicis GroupeΟ όμιλος Publicis ενίσχυσε ακόμα περισσότερο τις digital δυνατότητές του, καθώς προχώρησε στην εξαγορά της global design and technology συμβουλευτικής εταιρείας Nurun από την Quebecor Media αντί 125 εκατομμυρίων δολαρίων.
Η Nurun ιδρύθηκε το 2000, με έδρα στο Μόντρεαλ του Καναδά και δραστηριοποιείται σε δυο βασικούς τομείς: την παροχή υπηρεσιών ψηφιακής επικοινωνίας μέσω της Nurun Global και την παροχή υπηρεσιών IT υποστήριξης μέσω της Nurun IT Consulting Services. Το δεύτερο παράρτημα, που εδρεύει στο Quebec, παρέχει υπηρεσίες, πρωτίστως, στην τοπική κυβέρνηση της συγκεκριμένης περιφέρειας.
«Η εμπειρία της Nurun, που βασίζεται στον συνδυασμό του design και των νέων τεχνολογιών, θα ενισχύσει την παγκόσμια ψηφιακή μας παρουσία» τόνισε ο chairman και chief executive του Publicis Groupe, Maurice Lévy.
Η νέα εταιρεία του ομίλου διαθέτει11 γραφεία παγκοσμίως και συνεργάζεται με brands, όπως τα Adidas, Pernod-Ricard, Walmart, Sony, Google, Tesla Motors και L\'Oréal.