Mother: Νέα Head of Content η Prachi Virani
![Mother: Νέα Head of Content η Prachi Virani](https://www.advertising.gr/uploads/images/126427/mother-nea-head-of-content-i-prachi-virani-medet.jpg?lm=a5b0d585f581c8714e7dc907528a7bb8)
Η Mother επεκτείνει την content
ομάδα της προσλαμβάνοντας την
Prachi Virani. Στον νέο ρόλο, η
Virani θα βοηθήσει τη Mother
να προσαρμοστεί με συνέπεια
στο συνεχώς μεταβαλλόμενο τοπίο του περιεχομένου, ενώ θα
ηγείται μιας ομάδας που προσφέρει ελκυστικές
και αποτελεσματικές καμπάνιες
περιεχομένου.
Η Prachi εντάσσεται στη Mother από τη Gravity Road, όπου διηύθυνε την επιχειρηματική ανάπτυξη με πελάτες υψηλού προφίλ, συμπεριλαμβανομένων των Sainsbury's και Pepsi. Πριν από την Gravity Road, η Prachi εργαζόταν στην AMV BBDO σε καμπάνιες επωνυμίας, συμπεριλαμβανομένης της Essity. Η Prachi Virani σχολίασε σχετικά: «Το να φέρουμε όλη τη δύναμη της δημιουργικής κληρονομιάς της Mother στο περιεχόμενο, θα είναι ένα συναρπαστικό ταξίδι. Κάνουμε ήδη μια ενδιαφέρουσα δουλειά, επομένως η εστίασή μου είναι να οικοδομήσουμε μια ομάδα που θα κάνει τη Mother ιδιαίτερα ανταγωνιστική και πρώτη στη λίστα των brands». Η Chris Gallery, συνεργάτης της Mother, πρόσθεσε: «Είμαστε πάντα αφοσιωμένοι στο να βρίσκουμε τις καλύτερες δημιουργικές απαντήσεις για τα προβλήματα των πελατών μας. Είμαστε πραγματικά χαρούμενοι που καλωσορίζουμε την Prachi, η οποία θα μας βοηθήσει να έχουμε αυτές τις απαντήσεις σε ''σχήμα περιεχομένου'' ακόμα πιο εντυπωσιακές». Η Mother συγκαταλέγει τα IKEA, Reese's και την Duolingo μεταξύ των πελατών που την εμπιστεύονται για social και content.
Η Prachi εντάσσεται στη Mother από τη Gravity Road, όπου διηύθυνε την επιχειρηματική ανάπτυξη με πελάτες υψηλού προφίλ, συμπεριλαμβανομένων των Sainsbury's και Pepsi. Πριν από την Gravity Road, η Prachi εργαζόταν στην AMV BBDO σε καμπάνιες επωνυμίας, συμπεριλαμβανομένης της Essity. Η Prachi Virani σχολίασε σχετικά: «Το να φέρουμε όλη τη δύναμη της δημιουργικής κληρονομιάς της Mother στο περιεχόμενο, θα είναι ένα συναρπαστικό ταξίδι. Κάνουμε ήδη μια ενδιαφέρουσα δουλειά, επομένως η εστίασή μου είναι να οικοδομήσουμε μια ομάδα που θα κάνει τη Mother ιδιαίτερα ανταγωνιστική και πρώτη στη λίστα των brands». Η Chris Gallery, συνεργάτης της Mother, πρόσθεσε: «Είμαστε πάντα αφοσιωμένοι στο να βρίσκουμε τις καλύτερες δημιουργικές απαντήσεις για τα προβλήματα των πελατών μας. Είμαστε πραγματικά χαρούμενοι που καλωσορίζουμε την Prachi, η οποία θα μας βοηθήσει να έχουμε αυτές τις απαντήσεις σε ''σχήμα περιεχομένου'' ακόμα πιο εντυπωσιακές». Η Mother συγκαταλέγει τα IKEA, Reese's και την Duolingo μεταξύ των πελατών που την εμπιστεύονται για social και content.