To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Mondelez: Νέα παγκόσμια επικεφαλής content

Mondelez: Νέα παγκόσμια επικεφαλής content
Mondelez: Νέα παγκόσμια επικεφαλής content

Η Mondelez προχώρησε στην επιλογή της Laura Henderson για την κάλυψη της νεοδημιουργηθείσας θέσης της global head του τμήματος content and media monetization, καθώς επιδιώκει να συνδέσει ακόμα περισσότερο τις πωλήσεις με το content, έπειτα και από τη σύναψη παγκόσμιας συνεργασίας με το Facebook.

Στο νέο της ρόλο, η Henderson θα εστιάσει την προσοχή της στην \"αναμόρφωση της προσέγγισης προς τις brand επικοινωνίες, μέσω του ξεκλειδώματος νέων content Μοντέλων, που συνδέουν τα media με τη δημιουργία\".

Στην FMCG εταιρεία βρίσκεται από το 2008, ενώ ο πιο πρόσφατος ρόλος της ήταν αυτός της head του media and communications planning για τις ΗΠΑ και τη Βόρεια Αμερική.

Η κίνηση αυτή είναι η πιο πρόσφατη που πραγματοποιείται στο πλαίσιο μιας σειράς αλλαγών, με στόχο το focus στη σύνδεση του content με την πορεία των πωλήσεων. Εξάλλου, μόλις την προηγούμενη εβδομάδα ανακοινώθηκε η σύμπραξη με το Facebook, που θα βοηθήσει στην παραγωγή ισχυρού δημιουργικού περιεχομένου για \"σύνδεση με τους καταναλωτές με νέους τρόπους\" σε 52 χώρες.