To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Mondelez: Digital deal με τη Google

Mondelez: Digital deal με τη Google

Η Mondelez International προχώρησε στη σύναψη μιας «σημαντικής παγκόσμιας διαφημιστικής δέσμευσης» με τη Google, βάσει της οποίας θα μεταφέρει μεγαλύτερο μέρος του παγκόσμιου διαφημιστικού μπάτζετ προς το online video.

Η κίνηση αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο της απόφασης που έχει πάρει η εταιρεία τροφίμων για τη μετακίνηση του 10% της δαπάνης της στο Online video μέσα στο 2014. Οι οικονομικοί όροι της συμφωνίας, που επετεύχθη με τη μεσολάβηση της Starcom MediaVest, δεν έχουν γίνει γνωστοί, ωστόσο η Mondelez τονίζει πως «είναι η μεγαλύτερη που έχουμε κάνει στο κομμάτι του digital μέχρι σήμερα».

Πλέον, οι marketers της Mondelez αποκτούν βαθύτερη κατανόηση της απόδοσης των video Καμπανιών, μέσα από sites όπως τα YouTube και Google+, ενώ τους προσφέρεται επίσης production, programmatic και Media buying τεχνογνωσία.

«Πιστεύουμε πως το video αποτελεί βασικό οδηγό ανάπτυξης για τα brands, ενώ και το programmatic buying θα παίξει σημαντικό ρόλο στην επιτάχυνση αυτής της ανάπτυξης» τόνισε ο vice president του global media και consumer engagement στη Mondelez, Bonin Bough.

TAGS: Global News