Mondelēz: Συνεργασία με Accenture και Publicis Groupe
Η Mondelēz International ανακοίνωσε την κυκλοφορία μιας νέας
πλατφόρμας που έχει σχεδιαστεί για
τη βελτίωση των δυνατοτήτων της
σε παγκόσμιο επίπεδο μάρκετινγκ,
βελτιστοποιώντας παράλληλα τις
εμπειρίες των καταναλωτών μέσω
της διευρυμένης χρήσης της τεχνητής νοημοσύνης (AI) και της
γενετικής τεχνητής νοημοσύνης (gen AI).
Σε συνεργασία με την Accenture και την Publicis Groupe, η νέα πλατφόρμα της εταιρείας θα επιτρέψει την ταχύτερη και αποτελεσματικότερη δημιουργία εξατομικευμένων κειμένων, εικόνων και βίντεο - βοηθώντας τα brands της εταιρείας να παραμείνουν ένα βήμα μπροστά από τα γρήγορα μεταβαλλόμενα γούστα και ενδιαφέροντα των καταναλωτών.
Βασιζόμενη στη μακροχρόνια συνεργασία της με τη Mondelēz, η Accenture δημιούργησε έναν ισχυρό ψηφιακό πυρήνα που επιτρέπει στην εταιρεία να συλλέγει και να επεξεργάζεται δεδομένα σε πραγματικό χρόνο -χρησιμοποιώντας το gen AI για τη δημιουργία νέων, εμπεριστατωμένων πληροφοριών- που μπορούν εύκολα να μοιραστούν και να χρησιμοποιηθούν από τους υπεύθυνους λήψης αποφάσεων σε όλη την εταιρεία. Η Publicis Groupe θα είναι υπεύθυνη για την ηγετική εκτέλεση και την οικοδόμηση του θεμελίου τεχνητής νοημοσύνης που θα τροφοδοτήσει τα δημιουργικά περιουσιακά στοιχεία. Και οι δύο οργανισμοί θα συνεργαστούν στενά με τις ομάδες μάρκετινγκ της Mondelēz.
«Η Publicis είναι περήφανη που είναι εταίρος μετασχηματισμού σε αυτό το ταξίδι, ως μέρος της ευρύτερης λύσης Power of One για τη Mondelēz», δήλωσε ο Scott Hagedorn, Global Chief Solutions Architect στο Publicis Groupe.
Σε συνεργασία με την Accenture και την Publicis Groupe, η νέα πλατφόρμα της εταιρείας θα επιτρέψει την ταχύτερη και αποτελεσματικότερη δημιουργία εξατομικευμένων κειμένων, εικόνων και βίντεο - βοηθώντας τα brands της εταιρείας να παραμείνουν ένα βήμα μπροστά από τα γρήγορα μεταβαλλόμενα γούστα και ενδιαφέροντα των καταναλωτών.
Βασιζόμενη στη μακροχρόνια συνεργασία της με τη Mondelēz, η Accenture δημιούργησε έναν ισχυρό ψηφιακό πυρήνα που επιτρέπει στην εταιρεία να συλλέγει και να επεξεργάζεται δεδομένα σε πραγματικό χρόνο -χρησιμοποιώντας το gen AI για τη δημιουργία νέων, εμπεριστατωμένων πληροφοριών- που μπορούν εύκολα να μοιραστούν και να χρησιμοποιηθούν από τους υπεύθυνους λήψης αποφάσεων σε όλη την εταιρεία. Η Publicis Groupe θα είναι υπεύθυνη για την ηγετική εκτέλεση και την οικοδόμηση του θεμελίου τεχνητής νοημοσύνης που θα τροφοδοτήσει τα δημιουργικά περιουσιακά στοιχεία. Και οι δύο οργανισμοί θα συνεργαστούν στενά με τις ομάδες μάρκετινγκ της Mondelēz.
«Η Publicis είναι περήφανη που είναι εταίρος μετασχηματισμού σε αυτό το ταξίδι, ως μέρος της ευρύτερης λύσης Power of One για τη Mondelēz», δήλωσε ο Scott Hagedorn, Global Chief Solutions Architect στο Publicis Groupe.