«Μεγαλύτερος διαφημιζόμενος στην ιστορία» η Amazon

Η Amazon είναι πιθανό να είναι
«ο μεγαλύτερος διαφημιζόμενος στην
ιστορία», αφού η ετήσια έκθεση της
εταιρείας έδειξε ότι αύξησε τις διαφημιστικές επενδύσει της στα 16,9
δισ. δολάρια το 2021. Ο γίγαντας του
e-commerce ανέφερε ότι «το κόστος
διαφήμισης και άλλων
προωθητικών δαπανών
των προϊόντων και των
υπηρεσιών μας ανέβηκε σε 6 δισ. δολάρια, ή
55%».
Οι καθαρές πωλήσεις της Amazon αυξήθηκαν σταθερά κατά τη διάρκεια της πανδημίας από 280,5 δισ. δολάρια το 2019 σε 386 δισ. δολάρια το 2020 και 470 δισ. δολάρια το 2021. Η ετήσια έκθεση της εταιρείας ανέφερε συγκεκριμένα: «Κατευθύνουμε τους πελάτες στα καταστήματά μας κυρίως μέσω μιας σειράς καναλιών μάρκετινγκ, όπως η χρηματοδοτούμενη αναζήτηση, η κοινωνική και διαδικτυακή διαφήμιση, η τηλεοπτική διαφήμιση και άλλες πρωτοβουλίες». Η επένδυση της εταιρείας στη διαφήμιση ξεπερνά κατά πολύ τους γίγαντες καταναλωτικών αγαθών, όπως η Procter & Gamble και η Unilever, που ήταν οι κορυφαίοι διαφημιζόμενοι στον κόσμο, καθώς και άλλους ανταγωνιστές τεχνολογίας με μεγάλες δαπάνες, όπως η ιδιοκτήτρια της Google, Alphabet. Αυτές οι τρεις εταιρείες ξοδεύουν περίπου 8 δισ .δολάρια η καθεμιά σε διαφημιστικά έξοδα, το ήμισυ δηλαδή των δαπανών της Amazon.
Οι καθαρές πωλήσεις της Amazon αυξήθηκαν σταθερά κατά τη διάρκεια της πανδημίας από 280,5 δισ. δολάρια το 2019 σε 386 δισ. δολάρια το 2020 και 470 δισ. δολάρια το 2021. Η ετήσια έκθεση της εταιρείας ανέφερε συγκεκριμένα: «Κατευθύνουμε τους πελάτες στα καταστήματά μας κυρίως μέσω μιας σειράς καναλιών μάρκετινγκ, όπως η χρηματοδοτούμενη αναζήτηση, η κοινωνική και διαδικτυακή διαφήμιση, η τηλεοπτική διαφήμιση και άλλες πρωτοβουλίες». Η επένδυση της εταιρείας στη διαφήμιση ξεπερνά κατά πολύ τους γίγαντες καταναλωτικών αγαθών, όπως η Procter & Gamble και η Unilever, που ήταν οι κορυφαίοι διαφημιζόμενοι στον κόσμο, καθώς και άλλους ανταγωνιστές τεχνολογίας με μεγάλες δαπάνες, όπως η ιδιοκτήτρια της Google, Alphabet. Αυτές οι τρεις εταιρείες ξοδεύουν περίπου 8 δισ .δολάρια η καθεμιά σε διαφημιστικά έξοδα, το ήμισυ δηλαδή των δαπανών της Amazon.