MediaMonks και WPP για το digital της Braun
![MediaMonks και WPP για το digital της Braun](https://www.advertising.gr/uploads/images/104693/mediamonks-kai-wpp-gia-to-digital-tis-braun-medet.jpg?lm=10c1d17bcb490f2031204c808a74e371)
Η MediaMonks, η νέα εταιρεία του Sir Martin Sorrell φέρεται να βρίσκεται απέναντι από τον WPP στη διεκδίκηση του digital λογαριασμού της Braun.
Συγκεκριμένα, η ολλανδική εταιρεία δημιουργικών παραγωγών και το ψηφιακό κατάστημα Possible του WPP, θεωρείται ότι έχουν φτάσει στην τελική φάση του διαγωνισμού για τη μάρκα ξυρίσματος της Procter & Gamble.
Δεν είναι γνωστή μέχρι τώρα η γεωγραφική εμβέλεια του λογαριασμού, ούτε ο αριθμός των εταιρειών που τον διεκδίκησαν. Πηγές της βιομηχανίας ανέφεραν ότι πρόκειται για διεθνές spec, ενώ αρκετές εταιρείες έχουν ήδη απορριφθεί και η διαδικασία βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο.
Σημειώνεται πως ο WPP εργάζεται για μια σειρά από brands της P&G, συμπεριλαμβανομένης της Braun, η οποία μετακίνησε τον παγκόσμιο δημιουργικό λογαριασμό της στη Grey από τη BBDO το 2015.
Τέλος, η P&G, που θεωρείται ο μεγαλύτερος διαφημιζόμενος στον κόσμο, δήλωσε στους επενδυτές την περασμένη εβδομάδα ότι έχει εξοικονομήσει σχεδόν 1 δισεκατομμύριο δολάρια, μειώνοντας τα εταιρικά έξοδα και το κόστος παραγωγής διαφημίσεων και εξαλείφοντας περιττές δαπάνες στην media αλυσίδα εφοδιασμού τα τελευταία τέσσερα χρόνια.
Συγκεκριμένα, η ολλανδική εταιρεία δημιουργικών παραγωγών και το ψηφιακό κατάστημα Possible του WPP, θεωρείται ότι έχουν φτάσει στην τελική φάση του διαγωνισμού για τη μάρκα ξυρίσματος της Procter & Gamble.
Δεν είναι γνωστή μέχρι τώρα η γεωγραφική εμβέλεια του λογαριασμού, ούτε ο αριθμός των εταιρειών που τον διεκδίκησαν. Πηγές της βιομηχανίας ανέφεραν ότι πρόκειται για διεθνές spec, ενώ αρκετές εταιρείες έχουν ήδη απορριφθεί και η διαδικασία βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο.
Σημειώνεται πως ο WPP εργάζεται για μια σειρά από brands της P&G, συμπεριλαμβανομένης της Braun, η οποία μετακίνησε τον παγκόσμιο δημιουργικό λογαριασμό της στη Grey από τη BBDO το 2015.
Τέλος, η P&G, που θεωρείται ο μεγαλύτερος διαφημιζόμενος στον κόσμο, δήλωσε στους επενδυτές την περασμένη εβδομάδα ότι έχει εξοικονομήσει σχεδόν 1 δισεκατομμύριο δολάρια, μειώνοντας τα εταιρικά έξοδα και το κόστος παραγωγής διαφημίσεων και εξαλείφοντας περιττές δαπάνες στην media αλυσίδα εφοδιασμού τα τελευταία τέσσερα χρόνια.