Media αναθεώρηση από τη Jaguar Land Rover

Η Jaguar Land Rover προχωρά σε αναθεώρηση του παγκόσμιου media planning and buying λογαριασμού της.
Η μάρκα αυτοκινήτων έχει ήδη επικοινωνήσει με media εταιρείες για τη συμμετοχή τους στη διαδικασία, ενώ η εξέλιξη αυτή ακολουθεί δημοσίευμα των Times τις προηγούμενες ημερες, που ανέφερε πως διαφημίσεις μεγάλων brands, συμπεριλαμβανομένου του Jaguar Land Rover, προβλήθηκαν σε εξτρεμιστικά video και websites.
Για το σκοπό αυτό, η μάρκα προχώρησε σε διακοπή της ψηφιακής της διαφήμισης στο Ηνωμένο Βασίλειο στις 10 Φεβρουαρίου. Την επόμενη μέρα, η Jaguar Land Rover επέστρεψε στην κανονικότητα, αφού είχε προηγηθεί εσωτερική αναθεώρηση για τις διαδικασίες online verification και brand ασφάλειας που εφαρμόζει.
Σημειώνεται πως η Mindshare αποτελεί μακρόχρονο media συνεργάτη της μάρκας, ενώ το σύνολο της παγκόσμιας δημιουργικής και ψηφιακής διαφήμισης χειρίζεται η Spark44. H media αναθεώρηση αναμένεται να κρατήσει έξι, τουλάχιστον, μήνες.
Η μάρκα αυτοκινήτων έχει ήδη επικοινωνήσει με media εταιρείες για τη συμμετοχή τους στη διαδικασία, ενώ η εξέλιξη αυτή ακολουθεί δημοσίευμα των Times τις προηγούμενες ημερες, που ανέφερε πως διαφημίσεις μεγάλων brands, συμπεριλαμβανομένου του Jaguar Land Rover, προβλήθηκαν σε εξτρεμιστικά video και websites.
Για το σκοπό αυτό, η μάρκα προχώρησε σε διακοπή της ψηφιακής της διαφήμισης στο Ηνωμένο Βασίλειο στις 10 Φεβρουαρίου. Την επόμενη μέρα, η Jaguar Land Rover επέστρεψε στην κανονικότητα, αφού είχε προηγηθεί εσωτερική αναθεώρηση για τις διαδικασίες online verification και brand ασφάλειας που εφαρμόζει.
Σημειώνεται πως η Mindshare αποτελεί μακρόχρονο media συνεργάτη της μάρκας, ενώ το σύνολο της παγκόσμιας δημιουργικής και ψηφιακής διαφήμισης χειρίζεται η Spark44. H media αναθεώρηση αναμένεται να κρατήσει έξι, τουλάχιστον, μήνες.