To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

McDonald\'s: Νέα ενέργεια με οδηγό το content

McDonald\'s: Νέα ενέργεια με οδηγό το content
McDonald\'s: Νέα ενέργεια με οδηγό το content

Περισσότερο σαν παραγωγός περιεχομένου (content) παρά σαν ένα παραδοσιακός διαφημιζόμενος θέλει να καθιερωθεί η McDonald\'s με το λανσάρισμα της νέας, 24ωρης καμπάνιας imlovinit24.

Η συγκεκριμένη καμπάνια αποσκοπεί στη δημιουργία ψηφιακού περιεχομένου, το οποίο θα περιβάλλει την προώθηση events σε 24 πόλεις του κόσμου. Η ενέργεια αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο της συνολικής προσπάθειας της McDonald\'s να διαφοροποιήσει την προσέγγισή της στο Marketing, μέσω της μετακίνησης από την παραδοσιακή διαφήμιση σε νέες μορφές προβολής.

\"Στη διάρκεια εξέτασης της πρωτοβουλίας αυτής, παρατηρήσαμε όλα όσα συμβαίνουν με την καταναλωτική συμπεριφορά και καταλήξαμε στο συμπέρασμα πως το είδος του περιεχομένου που δημιουργεί συνδέσεις και σχέσεις με τους ανθρώπους, απομακρύνεται από την παραδοσιακή διαφήμιση\" τόνισε σχετικά ο senior director της global brand development της McDonald\'s, Matt Biespiel.

Το υλικό που θα συγκεντρώνεται από κάθε event, θα \"ανεβαίνει\" στο imlovinit24.com, ενώ η καμπάνια θα υποστηριχθεί με social και PR ενέργειες.