Mastercard: Καμπάνια για το digital πορτοφόλι Masterpass

Η Mastercard προχωρά στο λανσάρισμα της πρώτης τηλεοπτικής καμπάνιας για την υπηρεσία digital πορτοφολιού, Masterpass, με την McCann London να είναι εκείνη που υπογράφει το δημιουργικό κομμάτι.
Η Mastercard υποστήριξε πως επιδιώκει να κινηθεί "επιθετικά" για τη διεύρυνση του αποτυπώματος της Masterpass, η οποία αποθηκεύει όλες τις πληροφορίες πληρωμών του χρήστη είτε από το δίκτυο της Mastercard ή από άλλα δίκτυα πληρωμών.
Μετά το τηλεοπτικό διαφημιστικό, η καμπάνια θα περάσει στο επόμενο στάδιο, όπου οι πελάτες θα λαμβάνουν κίνητρα για αγορές λιανικής, που θα επιτρέψουν στην ομαλή αφομοίωση του συστήματος.
Σύμφωνα με όσα υποστήριξε ο παγκόσμιος κολοσσός πληρωμών, η νέα διαφήμιση στοχεύει στους "τεχνολογικά εξελιγμένους γονείς" και εστιάζει στο βασικό κέρδος που προσφέρει η Masterpass, την εύκολη καταναλωτική εμπειρία μέσω συγκέντρωσης "όλων των στοιχείων καρτών και πληρωμών σε ένα μέρος".
Πέραν της τηλεοπτικής έκδοσης, η καμπάνια θα έχει επίσης digital, out-of-home και social media εκτελέσεις, με την Carat να είναι εκείνη που χειρίζεται τα media.
Σημειώνεται πως η συγκεκριμένη καμπάνια λανσάρεται λίγες ημέρες μετά το deal της Mastercard με το Paypal για την επέκταση της συνεργασίας τους σε παγκόσμια κλίμακα, κι αφού έχει προηγηθεί η σύμπραξη σε ΗΠΑ και Ασία-Ειρηνικό.
Η Mastercard υποστήριξε πως επιδιώκει να κινηθεί "επιθετικά" για τη διεύρυνση του αποτυπώματος της Masterpass, η οποία αποθηκεύει όλες τις πληροφορίες πληρωμών του χρήστη είτε από το δίκτυο της Mastercard ή από άλλα δίκτυα πληρωμών.
Μετά το τηλεοπτικό διαφημιστικό, η καμπάνια θα περάσει στο επόμενο στάδιο, όπου οι πελάτες θα λαμβάνουν κίνητρα για αγορές λιανικής, που θα επιτρέψουν στην ομαλή αφομοίωση του συστήματος.
Σύμφωνα με όσα υποστήριξε ο παγκόσμιος κολοσσός πληρωμών, η νέα διαφήμιση στοχεύει στους "τεχνολογικά εξελιγμένους γονείς" και εστιάζει στο βασικό κέρδος που προσφέρει η Masterpass, την εύκολη καταναλωτική εμπειρία μέσω συγκέντρωσης "όλων των στοιχείων καρτών και πληρωμών σε ένα μέρος".
Πέραν της τηλεοπτικής έκδοσης, η καμπάνια θα έχει επίσης digital, out-of-home και social media εκτελέσεις, με την Carat να είναι εκείνη που χειρίζεται τα media.
Σημειώνεται πως η συγκεκριμένη καμπάνια λανσάρεται λίγες ημέρες μετά το deal της Mastercard με το Paypal για την επέκταση της συνεργασίας τους σε παγκόσμια κλίμακα, κι αφού έχει προηγηθεί η σύμπραξη σε ΗΠΑ και Ασία-Ειρηνικό.