Mars: Προχωρά σε παγκόσμιο review
Η Mars εξετάζει το μεγαλύτερο
μέρος των παγκόσμιων διαφημίσεών της, με εξαίρεση το creative
(που είναι κυρίως στην Omnicom).
Η Mediacom του WPP (τώρα
EssenceMediacom) κέρδισε τον
παγκόσμιο multimedia λογαριασμό
της Mars το 2018, που σήμερα υπολογίζεται στα 2,4
δισεκατομμύρια δολάρια. Οι
επωνυμίες της
εταιρείας περιλαμβάνουν τα
M&Ms, Snickers
και Wrigley's
plus petcare Pedigree και Cesar.
Ο όμιλος WPP, ωστόσο, τα πήγε καλά σε πρόσφατα μεγάλα media review, διατηρώντας τη Unilever και χωρίζοντας την Amazon με την Omnicom Media Group. Η αναθεώρηση περιλαμβάνει επίσης τα commerce, social media, brand PR και influencer marketing. Η Mars αναφέρει σχετικά: «Στο πλαίσιο της προγραμματισμένης ανασκόπησης των συνεργατών μας, επωφελούμαστε αυτής της ευκαιρίας για να διασφαλίσουμε ότι είμαστε έτοιμοι να συνεχίσουμε να παρέχουμε το καλύτερο brand building στην κατηγορία. Ως αποτέλεσμα, ξεκινάμε διαδικασίες RFP σε διάφορους τομείς εντός των καταναλωτικών μας εμπορικών σημάτων και αναμένουμε ότι η διαδικασία θα ολοκληρωθεί το 2025».
Από όλους τους ''γίγαντες'' των καταναλωτικών αγαθών, η Mars έχει ίσως την πιο «συνεπή στάση» όσον αφορά το μάρκετινγκ και τη διαφήμιση. Η OMG και η Publicis, που διαχειρίζονταν τα media της Mars πριν από το 2018, επιθυμούν να επιστρέψουν στο λογαριασμό.
Ο όμιλος WPP, ωστόσο, τα πήγε καλά σε πρόσφατα μεγάλα media review, διατηρώντας τη Unilever και χωρίζοντας την Amazon με την Omnicom Media Group. Η αναθεώρηση περιλαμβάνει επίσης τα commerce, social media, brand PR και influencer marketing. Η Mars αναφέρει σχετικά: «Στο πλαίσιο της προγραμματισμένης ανασκόπησης των συνεργατών μας, επωφελούμαστε αυτής της ευκαιρίας για να διασφαλίσουμε ότι είμαστε έτοιμοι να συνεχίσουμε να παρέχουμε το καλύτερο brand building στην κατηγορία. Ως αποτέλεσμα, ξεκινάμε διαδικασίες RFP σε διάφορους τομείς εντός των καταναλωτικών μας εμπορικών σημάτων και αναμένουμε ότι η διαδικασία θα ολοκληρωθεί το 2025».
Από όλους τους ''γίγαντες'' των καταναλωτικών αγαθών, η Mars έχει ίσως την πιο «συνεπή στάση» όσον αφορά το μάρκετινγκ και τη διαφήμιση. Η OMG και η Publicis, που διαχειρίζονταν τα media της Mars πριν από το 2018, επιθυμούν να επιστρέψουν στο λογαριασμό.