Marketers: Το 95% δεν μπορεί να ενσωματώσει τις νέες τεχνολογίες

Οι νέες τεχνολογίες, όπως η τεχνητή νοημοσύνη, ωθούν τα στελέχη στο χώρο του μάρκετινγκ να προ-
σαρμόσουν τις στρατηγικές τους, όμως σπάνια η μετάβαση σε αυτές γίνεται επιτυχημένα, με αποτέ-
λεσμα το 95% των marketers να αναφέρει ότι συναντά προβλήματα στην ενσωμάτωσή τους.
Tα παραπάνω στοιχεία αποτελούν ευρήματα έρευνας που πραγματοποιήθηκε από την πλατφόρμα Yext, η οποία συνέλεξε στοιχεία από 400 συμμετέχοντες από το χώρο του μάρκετινγκ. Όπως προκύπτει, μόνο το 8% των marketers είχαν εμπιστοσύνη στην αποτελεσματικότητα της στρατηγικής brand management,
ενώ θεωρούν ότι μόλις το 35% των πληροφοριών σχετικά με τα brands στην ψηφιακή σφαίρα είναι
σωστές.
Το 28% φοβάται ότι δεν έχει την απαραίτητη προβολή στις μηχανές αναζήτησης, ενώ μόνο το 6% δήλωσε ότι η στρατηγική μάρκετινγκ είναι πλήρως κατανοητή.
Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία, οι εταιρείες δαπανούν το 16,63% των ετήσιων εσόδων τους σε ενέργειες μάρκετινγκ.
σαρμόσουν τις στρατηγικές τους, όμως σπάνια η μετάβαση σε αυτές γίνεται επιτυχημένα, με αποτέ-
λεσμα το 95% των marketers να αναφέρει ότι συναντά προβλήματα στην ενσωμάτωσή τους.
Tα παραπάνω στοιχεία αποτελούν ευρήματα έρευνας που πραγματοποιήθηκε από την πλατφόρμα Yext, η οποία συνέλεξε στοιχεία από 400 συμμετέχοντες από το χώρο του μάρκετινγκ. Όπως προκύπτει, μόνο το 8% των marketers είχαν εμπιστοσύνη στην αποτελεσματικότητα της στρατηγικής brand management,
ενώ θεωρούν ότι μόλις το 35% των πληροφοριών σχετικά με τα brands στην ψηφιακή σφαίρα είναι
σωστές.
Το 28% φοβάται ότι δεν έχει την απαραίτητη προβολή στις μηχανές αναζήτησης, ενώ μόνο το 6% δήλωσε ότι η στρατηγική μάρκετινγκ είναι πλήρως κατανοητή.
Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία, οι εταιρείες δαπανούν το 16,63% των ετήσιων εσόδων τους σε ενέργειες μάρκετινγκ.