To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Macy’s: Στη BBDO New York ο δημιουργικός λογαριασμός

Macy’s: Στη BBDO New York ο δημιουργικός λογαριασμός
Ο retail κολοσσός Macy's, που αποτελεί έναν εκ των μεγαλύτερων διαφημιζόμενων στον τομέα του, επέλεξε τη BBDO New York για τον χειρισμό του, ύψους 700 εκατ. δολαρίων, δημιουργικού του λογαριασμού κι έπειτα από την ολοκλήρωση του σχετικού spec.

"Έπειτα από μια κλειστή διαδικασία επιλεγμένων εταιρειών, καταλήξαμε στη BBDO New York για το δημιουργικό μας κομμάτι, με τη συνεργασία να τίθεται σε άμεση ισχύ. Η BBDO θα αποτελέσει ιδανικό συνεργάτη για την εκτέλεση της στρατηγικής Familiar to Favorite" ανέφερε εκπρόσωπος της Macy's.

Η συγκεκριμένη εξέλιξη προκύπτει στο πλαίσιο των προσπαθειών της εταιρείας να αντιμετωπίσει αποτελεσματικά τις ψηφιακές προκλήσεις, ενώ είχε προηγηθεί η πρόσληψη του Hal Lawton από την eBay για να αναλάβει καθήκοντα President.

Επιπλέον, η Macy's έκανε γνωστό το κόψιμο 100 θέσεων εργασίας, για την καλύτερη διαχείριση του management. Την ίδια στιγμή, πηγές ανέφεραν πως η BBDO συμμετείχε σε μια διαγωνιστική διαδικασία, στην οποία πήραν επίσης μέρος οι Ogilvy και Publicis. Τα media της εταιρείας σε παγκόσμια κλίμακα χειρίζεται από το 2013 η Carat του ομίλου Dentsu.  
TAGS: BBDO, Macy's