Μ. Βρετανία: 21,8 δισ. στερλίνες ο τζίρος της διαφήμισης

Στις 21,8 δισ. στερλίνες αναμένεται να διαμορφωθεί η διαφημιστική αγορά της Μεγάλης Βρετανίας
το 2019, σημειώνοντας άνοδο της
τάξης του 6,1% σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της GroupM.
Το ποσό αυτό θα ξεπεράσει τα 20,5 δισ. λίρες που καταγράφηκαν το 2018, όπου ο κύκλος εργασιών ενισχύθηκε κατά 7,8%.
Η αγορά αναπτύχθηκε από την digital διαφήμιση που αυτή τη στιγμή αντιστοιχεί στο 60% του συνολικού τζίρου, με τους ρυθμούς ανάπτυξης να υπολογίζονται στο 11% για την τρέχουσα χρονιά.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τα τρία τέταρτα του όγκου της ψηφιακής διαφήμισης κατευθύνονται στην Google και το Facebook
Το ποσό αυτό θα ξεπεράσει τα 20,5 δισ. λίρες που καταγράφηκαν το 2018, όπου ο κύκλος εργασιών ενισχύθηκε κατά 7,8%.
Η αγορά αναπτύχθηκε από την digital διαφήμιση που αυτή τη στιγμή αντιστοιχεί στο 60% του συνολικού τζίρου, με τους ρυθμούς ανάπτυξης να υπολογίζονται στο 11% για την τρέχουσα χρονιά.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τα τρία τέταρτα του όγκου της ψηφιακής διαφήμισης κατευθύνονται στην Google και το Facebook