Lay’s: Στην AMV BBDO το Creative στην Ευρώπη
H Lay's της Pepsico επέλεξε την
AMV BBDO ως το νέο AOR για το
creative στην Ευρώπη μετά από
σχετικό spec. H ανάθεση είναι
μέρος του νέου τρόπου εργασίας του brand για
να ανεβάσει τον
δημιουργικό πήχη στην Ευρώπη
με μια στρατηγική
και δημιουργική
συνεργασία σε περιφερειακό επίπεδο. Ο επικεφαλής και διευθυντής
μάρκετινγκ της Lay's Europe, Matt
Gould, αναφέρει: «Ήταν υπέροχο
που επιστρέψαμε στην AMV.
Αγαπούσαμε την ομάδα, τη θετικότητα και την ενέργεια κάθε αλληλεπίδρασης που είχαμε μαζί τους. Η εμπειρία τους σε παρακείμενες κατηγορίες είναι εντυπωσιακή και πιστεύουμε ότι είναι σε θέση να συνεργαστούν μαζί μας για να ανεβάσουν τα Lays σε νέα ύψη στην Ευρώπη». Η διευθύνουσα σύμβουλος της AMV BBDO, Carmen Vasile, δήλωσε: «Δεν είμαι σίγουρη για τους άλλους, αλλά δεν μπορώ να αντισταθώ στα Lays. Μια εμβληματική επωνυμία, ένα ακαταμάχητο προϊόν και μια ονειρεμένη ομάδα πελατών - συνεργατική, προνοητική και με δημιουργική φιλοδοξία, με την οποία ανυπομονούμε να ξεκινήσουμε».
Αγαπούσαμε την ομάδα, τη θετικότητα και την ενέργεια κάθε αλληλεπίδρασης που είχαμε μαζί τους. Η εμπειρία τους σε παρακείμενες κατηγορίες είναι εντυπωσιακή και πιστεύουμε ότι είναι σε θέση να συνεργαστούν μαζί μας για να ανεβάσουν τα Lays σε νέα ύψη στην Ευρώπη». Η διευθύνουσα σύμβουλος της AMV BBDO, Carmen Vasile, δήλωσε: «Δεν είμαι σίγουρη για τους άλλους, αλλά δεν μπορώ να αντισταθώ στα Lays. Μια εμβληματική επωνυμία, ένα ακαταμάχητο προϊόν και μια ονειρεμένη ομάδα πελατών - συνεργατική, προνοητική και με δημιουργική φιλοδοξία, με την οποία ανυπομονούμε να ξεκινήσουμε».