KPMG: Πρόκληση η Gen AI για τις τηλεπικοινωνίες

Σύμφωνα με την ετήσια έκθεση «CEO Outlook» της KPMG, στη δέκατη
έκδοσή της φέτος, οι επικεφαλής του κλάδου τεχνολογίας και τηλεπικοινωνιών πιστεύουν ότι οι τρεις κορυφαίες προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει
ο κλάδος είναι η υιοθέτηση της δημιουργικής τεχνητής νοημοσύνης (Gen
AI) και άλλων αναδυόμενων τεχνολογιών (55%), η οικονομική αβεβαιότητα (49%) και η γεωπολιτική πολυπλοκότητα (49%).
Η δημιουργική τεχνητή νοημοσύνη αναδείχθηκε από τα ηγετικά στελέχη ως ο παράγοντας με τις μεγαλύτερες δυνατότητες επίδρασης στην παραγωγικότητα, το μάρκετινγκ, την ανάπτυξη προϊόντων, την εμπειρία πελάτη και άλλους τομείς της επιχείρησής τους, με το 78% να την θεωρεί την κορυφαία επενδυτική προτεραιότητα για την εταιρεία τους. Ο Mark Gibson, Global Head of Technology, Media and Telecommunications της KPMG International, ανέφερε: «Σχεδόν τα τρία τέταρτα των CEOs που ερωτήθηκαν είναι αισιόδοξοι για την ανάπτυξη του κλάδου τους. Επιπλέον, η δημιουργική τεχνητή νοημοσύνη συνεχίζει να παρουσιάζει τόσο προκλήσεις όσο και ευκαιρίες για τις εταιρείες. Το κλειδί για την επιτυχία, επομένως, θα είναι η σταθερή εστίαση στον στρατηγικό σχεδιασμό σε όλες τις λειτουργίες μιας εταιρείας, για να διασφαλιστεί μια ψηφιακά ενεργοποιημένη και βιώσιμη επιχείρηση, έτοιμη για το μέλλον».
Η δημιουργική τεχνητή νοημοσύνη αναδείχθηκε από τα ηγετικά στελέχη ως ο παράγοντας με τις μεγαλύτερες δυνατότητες επίδρασης στην παραγωγικότητα, το μάρκετινγκ, την ανάπτυξη προϊόντων, την εμπειρία πελάτη και άλλους τομείς της επιχείρησής τους, με το 78% να την θεωρεί την κορυφαία επενδυτική προτεραιότητα για την εταιρεία τους. Ο Mark Gibson, Global Head of Technology, Media and Telecommunications της KPMG International, ανέφερε: «Σχεδόν τα τρία τέταρτα των CEOs που ερωτήθηκαν είναι αισιόδοξοι για την ανάπτυξη του κλάδου τους. Επιπλέον, η δημιουργική τεχνητή νοημοσύνη συνεχίζει να παρουσιάζει τόσο προκλήσεις όσο και ευκαιρίες για τις εταιρείες. Το κλειδί για την επιτυχία, επομένως, θα είναι η σταθερή εστίαση στον στρατηγικό σχεδιασμό σε όλες τις λειτουργίες μιας εταιρείας, για να διασφαλιστεί μια ψηφιακά ενεργοποιημένη και βιώσιμη επιχείρηση, έτοιμη για το μέλλον».