Κομισιόν: Πρόστιμο 390 εκατ. στη Meta Platform
Η Κομισιόν επέβαλε πρόστιμο 390 εκατ. ευρώ στη Meta Platforms, τη
μητρική εταιρεία του Facebook, για τον τρόπο που χρησιμοποιούνται τα
δεδομένα των χρηστών σε προσωποποιημένες διαφημίσεις στο Facebook
και το Instagram.
Η Meta έχει τρεις μήνες για να διασφαλίσει ότι η επεξεργασία τέτοιων πληροφοριών συμμορφώνεται με τους κανόνες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Όπως μεταδίδει το Bloomberg, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αποφάνθηκε ότι το Facebook και το Instagram παραβιάζουν τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς, καθώς απαι
τούν από τους χρήστες να αποδεχτούν τις προσωποποιημένες διαφημίσεις όταν εγγράφονται στις υπηρεσίες των κοινωνικών δικτύων.
H Meta ανέφερε την Τετάρτη ότι δεν υπάρχει ρυθμιστική σαφήνεια όσον αφορά τη νομική βάση στην οποία πρέπει να στηριχτούν οι εταιρείες για κάποιες διαφημίσεις και ότι διαφωνεί έντονα με την απόφαση
Η Meta έχει τρεις μήνες για να διασφαλίσει ότι η επεξεργασία τέτοιων πληροφοριών συμμορφώνεται με τους κανόνες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Όπως μεταδίδει το Bloomberg, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αποφάνθηκε ότι το Facebook και το Instagram παραβιάζουν τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς, καθώς απαι
τούν από τους χρήστες να αποδεχτούν τις προσωποποιημένες διαφημίσεις όταν εγγράφονται στις υπηρεσίες των κοινωνικών δικτύων.
H Meta ανέφερε την Τετάρτη ότι δεν υπάρχει ρυθμιστική σαφήνεια όσον αφορά τη νομική βάση στην οποία πρέπει να στηριχτούν οι εταιρείες για κάποιες διαφημίσεις και ότι διαφωνεί έντονα με την απόφαση