Κλείνει 25 χρόνια η ZenithOptimedia
Κλείνει 25 χρόνια η ZenithOptimediaΔημιουργημένη από τα media buying παραρτήματα των Saatchi & Saatchi, BSB Dorland και KHBB, η εταιρεία έγινε η πρώτη media «εξαρτημένη» παγκοσμίως. Από τη βάση της στη Βρετανία, η Zenith Media έγινε η πρώτη media εταιρεία, που προωθήθηκε σε αρκετές βασικές αγορές σε ολόκληρο τον κόσμο, με κυριότερες όλων την Κίνα το 1994 και τις ΗΠΑ το 1995.
Η Optimedia λανσαρίστηκε από την Publicis στη Γαλλία το 1989 και το 2000 οι δυο εταιρείες συγχωνεύθηκαν, απόρροια της εξαγοράς της Saatchi&Saatchi από τον όμιλο Publicis. Το 2002 η ZenithOptimedia αποκάλυψε τη μοναδική της πρόταση και δέσμευση στις marketing επιδόσεις: τη ROI Agency. Η εταιρεία κατάφερε να αναπτυχθεί σημαντικά από τις αρχικές της media ρίζες, ενώ σήμερα, έχει εξαπλωθεί, περιλαμβάνοντας νέα εξειδικευμένα παραρτήματα: Performics (digital performance marketing), Newcast (branded content), Moxie (full service digital), Ninah (analytics) και Sponsorship Intelligence. Για να φτάσει το 2012 να παρουσιάσει μια δυναμική real-time προσέγγιση στο marketing, τη Live ROI.
Προκειμένου να επισημάνει την 25η της επέτειο, η ZenithOptimedia παρουσιάζει μια παγκόσμια μελέτη, με την οποία επιχειρεί να προβλέψει τις αλλαγές που μπορούν να συμβούν μέσα στα επόμενα 25 χρόνια. Η εν λόγω μελέτη, που θα κυκλοφορήσει τον Δεκέμβριο, εμβαθύνει στους τρόπους με τους οποίους θα αναπτυχθούν οι οικονομίες, στις κοινωνικές αλλαγές, στον βαθμό που η τεχνολογική εξέλιξη θα επηρεάσει τις καθημερινές ζωές και στους τρόπους με τους οποίους θα λανσάρεται στα επόμενα χρόνια η διασκέδαση.