To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Kimberly-Clark: Ολοκλήρωσε media και creative reviews

Kimberly-Clark: Ολοκλήρωσε media και creative reviews
Ο κολοσσός του χαρτιού Kimberly-Clark ολοκλήρωσε την αναθεώρηση για creative και media, απονέμοντας τμήματα της επιχείρησης στις Interpublic Group (IPG), Omnicom, Publicis Groupe και WPP.

Η παγκόσμια αναθεώρηση ξεκίνησε τον Οκτώβριο του περασμένου έτους, με στόχο την ενίσχυση της Kimberly στο πλαίσιο της στρατηγικής «Powering Care», ενός προγράμματος αναδιάρθρωσης 1,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Η ιδιοκτήτρια των brands Huggies, Kotex, Kleenex, Depend και Cottonelle ανέθεσε σε agencies τεσσάρων διαφορετικών ομίλων.

Η Kimberly-Clark δήλωσε για την ολοκλήρωση της διαδικασίας: «Μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ότι έχουμε χωρίσει τις εργασίες μας. Για τα παγκόσμια δημιουργικά καθήκοντα, η IPG θα αναλάβει τα brands για τη γυναικεία φροντίδα και την το family care και η WPP θα αναλάβει τις επωνυμίες μας για τη φροντίδα βρεφών και παιδιών αλλά και τη φροντίδα ενηλίκων. Για τα media η Publicis θα συνεχίσει ως συνεργάτης για τις επιχειρήσεις μας στις ΗΠΑ. Θα αναλάβει επίσης τον Καναδά, για να παρέχει μια ολιστική εργασία για τα media της Βόρειας Αμερικής. Ο Όμιλος Omnicom (OMG) ενοποιεί τα media duties για όλες τις αγορές εκτός της Βόρειας Αμερικής (εκτός της Νότιας Κορέας). Είμαστε ενθουσιασμένοι και πρόθυμοι να συνεργαστούμε με τους συνεργάτες μας».