Kia: Διαφορετική στρατηγική στο Super Bowl

Πολύ μεγάλα ποσά αναμένεται να επενδυθούν φέτος από διαφημιζόμενους για την παρουσία celebrities στα σποτ που θα προβληθούν στο Super Bowl, το μεγαλύτερο τηλεοπτικό γεγονός του πλανήτη.
Η Kia, όμως, που για 10η συνεχή χρονιά θα συμμετάσχει διαφημιστικά στον αγώνα, έχει αποφασίσει να ακολουθήσει διαφορετικό δρόμο.
Συγκεκριμένα, το σποτ της, το οποίο υπογράφει η David&Goliath, θα χρησιμοποιηθεί για το λανσάρισμα μιας νέας υποτροφίας που θα προσφέρει η αυτοκινητοβιομηχανία, θέλοντας να βοηθήσει νέους ανθρώπους σε ανάγκη να αποκτήσουν πρόσβαση σε ανώτερη εκπαίδευση.
Η Kia, όμως, που για 10η συνεχή χρονιά θα συμμετάσχει διαφημιστικά στον αγώνα, έχει αποφασίσει να ακολουθήσει διαφορετικό δρόμο.
Συγκεκριμένα, το σποτ της, το οποίο υπογράφει η David&Goliath, θα χρησιμοποιηθεί για το λανσάρισμα μιας νέας υποτροφίας που θα προσφέρει η αυτοκινητοβιομηχανία, θέλοντας να βοηθήσει νέους ανθρώπους σε ανάγκη να αποκτήσουν πρόσβαση σε ανώτερη εκπαίδευση.