Κατέληξε σε διαφημιστική η Intel
Κατέληξε σε διαφημιστική η IntelΗ τεχνολογική εταιρεία «έτρεξε» το spec πριν μερικούς μήνες, αφού πρώτα είχε τοποθετήσει τον Steven Fund στη θέση του chief marketing officer τον προηγούμενο Μάιο.
Σημειώνεται πως ο Fund έχει καλή επαφή με τα στελέχη της McGarryBowen, λόγω προηγούμενης συνεργασίας τους, όταν εκείνος εργαζόταν στη Staples. Τη διαδικασία αναθεώρησης χειρίστηκε εσωτερικά η Intel και o Fund ήταν εκείνος που κατέληξε στη shortlist της τελικής φάσης.
Προηγουμένως, η Venables Bell & Partners ήταν εκείνη που χειριζόταν το δημιουργικό της εταιρείας και επιχείρησε να υπερασπιστεί το συγκεκριμένο δικαίωμα, συμμετέχοντας στον διαγωνισμό.
Σημειώνεται πως η συνεργασία της Venables με την Intel ξεκίνησε το 2009, ενώ στο διάστημα που μεσολάβησε, ορισμένες μεγάλες καμπάνιες «έτρεξαν» και από τη DDB. Τέλος, δεν έχει γίνει γνωστό αν η McGarryBowen συνεχίσει κι εξελίξει την καμπάνια «Look Inside» ή δημιουργήσει κάτι νέο.