To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Κατέληξε σε διαφημιστική η Intel

Κατέληξε σε διαφημιστική η Intel
Κατέληξε σε διαφημιστική η Intel

Η τεχνολογική εταιρεία «έτρεξε» το spec πριν μερικούς μήνες, αφού πρώτα είχε τοποθετήσει τον Steven Fund στη θέση του chief marketing officer τον προηγούμενο Μάιο.

Σημειώνεται πως ο Fund έχει καλή επαφή με τα στελέχη της McGarryBowen, λόγω προηγούμενης συνεργασίας τους, όταν εκείνος εργαζόταν στη Staples. Τη διαδικασία αναθεώρησης χειρίστηκε εσωτερικά η Intel και o Fund ήταν εκείνος που κατέληξε στη shortlist της τελικής φάσης.

Προηγουμένως, η Venables Bell & Partners ήταν εκείνη που χειριζόταν το δημιουργικό της εταιρείας και επιχείρησε να υπερασπιστεί το συγκεκριμένο δικαίωμα, συμμετέχοντας στον διαγωνισμό.

Σημειώνεται πως η συνεργασία της Venables με την Intel ξεκίνησε το 2009, ενώ στο διάστημα που μεσολάβησε, ορισμένες μεγάλες καμπάνιες «έτρεξαν» και από τη DDB. Τέλος, δεν έχει γίνει γνωστό αν η McGarryBowen συνεχίσει κι εξελίξει την καμπάνια «Look Inside» ή δημιουργήσει κάτι νέο.